FEM Matemàtiques

Què és el FEM Matemàtiques?

El FEM MATEMÀTIQUES és un concurs que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle de l’ESO. També permet intercanviar experiències i compartir propostes per part del professorat de les diferents comarques de Catalunya. A més, vol sensibilitzar la societat catalana en general sobre la necessitat de millora d’una educació matemàtica que afavoreixi el desenvolupament personal i la integració social d’uns ciutadans i ciutadanes lliures i responsables.

Es tracta d’una activitat organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Educació. Està dirigida a tots els alumnes de sisè de Primària i primer i segon d’ESO dels centres escolars de Catalunya. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases.

• Primera fase (es fa als centres)
  • Segona fase (es realitza de manera independent en cada una de les 4 associacions que forma part de la FEEMCAT: APMCM,ADEMGIAPaMMs, ABEAM)
  • Tercera fase o fase final (s’estructura com una jornada matemàtica amb un component lúdic)

En la primera fase del FEM Matemàtiques 2014 amb ABEAM han participat 2900 alumnes de 85 centres.

La segona fase del FEM Matemàtiques 2014 ha tingut lloc el dissabte 5 d’abril al Col·legi Pare Manyanet de Barcelona.

En aquesta segona fase s’han classificat 180 alumnes de 48 grups de 35 centres diferents.