Projecte de Socialització de llibres de text a l’ESO.Curs 2023-2024

Amb la finalitat de facilitar i millorar l’adquisició de llibres de text per al curs 23/24, la Direcció del centre oferta un nou projecte de socialització de llibres de 1r a 4t d’ESO. D’aquesta manera els nostres alumnes podran disposar de TOTS els llibres de text  de manera més econòmica i senzilla.

Per gaudir dels llibres socialitzats i del descompte és imprescindible ser membre de  l’AFA.

Creiem que l’ús compartit i la reutilització dels llibres de text contribueixen al foment de l’equita i de valors com ara la coresponsabilitat i la solidaritat. A més, la cura dels llibres i la seva conservació per a una reutilització posterior suposa un estalvi econòmic per a les famílies i aprofundeix en la idea de societat sostenible.

Objectius:

• Reduir significativament la despesa familiar en concepte de llibres de text i material didàctic complementari, rendibilitzant els costos.
  • Fomentar els valors de la conservació responsable del material i els llibres, la cooperació la solidaritat i la capacitat de saber compartir els recursos disponibles..
  • Aprofundir en la idea de sostenibilitat, el reciclatge i el respecte al medi ambient d’acord amb els valors d’Institut Verd.
  • Fomentar la cooperació i col·laboració entre els estaments de la comunitat educativa: alumnat, famílies i professorat.

En definitiva, des d’una idea inicial basada en avantatges econòmics es vol passar a un reforç de l’educació en valors com són el respecte per allò que és de tots, el compartir materials comuns, la solidaritat i l’esperit cooperatiu.

Funcionament.

En iniciar els alumnes del curs corresponent es comprometen per escrit, juntament amb els seus pares o tutors, a tenir cura dels llibres rebuts i a fer-ne efectiu el reintegrament si són retornats malmesos per qualsevol altra causa que no sigui la produïda pel natural desgast. De totes maneres, tant en iniciar el curs com durant el mateix es recorda als alumnes la necessitat que tenen de tenir cura dels llibres i del seu bon ús.

A final de curs s’examinen l’estat dels llibres que si és satisfactori són recollits i guardats per al curs següent. En cas contrari, s’haurà de fer efectiu el seu reemborsament.

En cas que vulgueu consultar el llistat de llibres, el tindreu disponible a continuació:

Informacions pares 4t ESO

Benvolgudes famílies,
ahir 7 de març de 2023 es va fer la xerrada d’orientació acadèmica i professional perquè tingueu la informació que s’ha donat als vostres fills al llarg de l’ESO.

La presentació està penjada a l’espai d’orientació de la pàgina web de l’Institut  (el podeu trobar a la pàgina principal o a l’apartat Familia i Escola)

Us recordem que hi ha informació i xerrades pels pares a:
– El Saló de l’Ensenyament és del dia 15 al 19 de març. Enllaç
– La Fira Guia’t del 21 al 23 de març. Enllaç

Per qualsevol dubte, us podeu adreçar als tutors, coordinadora de batxillerat Roser Ginés o l’orientadora de l’Institut Empar Sillas.

Portes Obertes CICLES FORMATIUS D’IMATGE PERSONAL

Presentació de Portes Obertes per Cicles Formatius de Grau Mitjà d’Imatge Personal, que va tenir lloc el dimecres dia 22 de març de 2023 a les 17:00h.

PERRUQUERIA i COSMÈTICA CAPILAR

ESTÈTICA i BELLESA

Presentació de sol·licituds:

• Alumnat amb continuïtat d’escolarització: del 12 al 18 d’abril
  • Resta d’alumnat: del 9 al 15 de maig

Matrícula dels participants en els dos processos: del 3 al 7 de juliol

Premi del concurs literari Escriu-MO

Tenim el plaer de comunicar-vos que la nostra alumna Laia Feijoo, de 2nC d’ESO, ha guanyat un premi al millor relat en la categoria juvenil del concurs literari Escriu-MO que convoca l’Ajuntament de Montmeló, juntament amb d’altres entitats.
Els premis es van lliurar el passat 8 de maig.
Us deixem l’enllaç al… Llegeix més»

L’INSTITUT DE MONTMELÓ PARTICIPA EN LA JORNADA SOBRE LES OPORTUNITATS LABORALS A EUROPA EN EL MARC DEL PROGRAMA ERASMUS +

El programa Erasmus + permet dur a terme un treball (amb tallers, exercicis, debats, activitats, etc.) que els mateixos grups han dissenyat. Els intercanvis permeten desenvolupar competències, augmentar la sensibilització en relació a temes socials i conèixer nous països i cultures.

L’INSTITUT DE MONTMELÓ, gaudeix del… Llegeix més»