Excursió Parc Güell 2018

Excursió al Parc Güell amb els alumnes de religió.
El passat 15 de maig, els alumnes de religió, de 1r a 4t d’ESO, van visitar el parc Güell, de Barcelona.
Varen poder gaudir d’una visita guiada pels llocs més emblemàtics, amb explicacions molt interessants sobre el seu significat així com la seva finalitat arquitectònica i funcional, segons el projecte d’Antoni Gaudí, encarregat per Eusebi Güell, impulsor d’aquesta monumental obra del modernisme català.
Després es va realitzar una gimcana, localitzant els elements més significatius de l’arquitectura gaudiniana, finalitzant amb un recorregut pels indrets exteriors a la zona monumental del parc.
L’excursió es va completar amb una visita a la residència del Cotolengo, que acull a persones amb discapacitats i sense recursos, de forma totalment altruista.