Crèdit de síntesis 2n ESO 16-17

Aquest curs , l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat el Treball de Síntesi a Platja d’Aro.

Amb el tema Nosaltres i el mar han realitzat activitats com la visita al port de Palamós, la Llotja, han aprés sobre la pesca i els pescadors, les arts de pesca, la platja, el clima, els animals marins…i han realitzat activitats pràctiques com la dissecció d’un peix i altres més lúdiques com paddel-surf, Caiac, piscina o els jocs de nit..

L’alumnat estava molt motivat i feia goig veure’ls en rotllanes a la platja treballant i gaudint. Van tenir un monitoratge molt engrescador que va fer l’experiència inoblidable.
L’allotjament era un aparthotel i convivíem amb altres centres i públic en general. Els àpats correctes i pensats per als joves: pasta, pizza, pollastre, hamburgueses…

Tot això en un entorn magnífic i entranyable, les petites cales pràcticament per a nosaltres, el camí de Ronda…un paisatge preciós.

Les emocions del moment i l’esperit d’aventura van impedir d’agafar el son a molts, sobretot la primera nit, però tot ja era escrit al manual de ser joves.

Vam fer una bona valoració ja que hi havia equilibri entre la part didàctica i la part lúdica.