CFGM Estètica i bellesa (2 cursos)

1r Estètica i bellesa:

Us informem que per al 1r curs de cicles formatius curs 2022/2023, caldrà tenir el material específic que es compra en una empresa externa al Institut, el professorat ha escollit el tipus de material adient per al desenvolupament de les classes. Cada família o alumne/a s’ha de posar en contacte amb l’empresa per tal de comprar el material, el més aviat possible, per tenir-ho a punt a l’inici de les classes.

1r CFGM Estètica i Bellesa: Per fer la reserva del material i el posterior pagament, cal trucar al: tel. 93 877 83 83 en horari de 9 a 18 h de dilluns a divendres o enviar un mail a belexpress@bastosmedical.com.

● Per als mòduls pràctics del CFGM d’estètica i bellesa s’haurà de portar esclops blancs, malles o leggins negres i samarreta negra.

● Per al mòdul de Formació i orientació laboral (FOL) s’haurà de comprar el llibre:

FOL: ISBN:978-84-1321-994-3 Ed.Català

És molt important que realitzeu les compres del material abans de iniciar les classes!

QUÈ HAS DE PORTAR EL PRIMER DIA DE CLASSE?

1. Llibreta i bolígraf.
2. Còpia del Document d’orientació que et van fer a l’Institut a 4rt d’ESO.
3. Còpia dels Resultats de les Competències Bàsiques de 4rt d’ESO.
4. Necessitem saber més de tú. Entra al Codi QR del teu Cicle i contesta tot el Formulari (obligatori totes les preguntes):

2n Estètica i bellesa:

Us informem que per al 2n curs de cicles formatius curs 2022/2023, caldrà tenir el material específic del primer curs per desenvolupar els mòduls pràctics de segon, de totes maneres és imprescindible comprar el material que s’ha de tenir per al segon curs.

2n CFGM Estètica i Bellesa: Per fer la reserva del material i el posterior pagament, cal trucar al: tel. 93 877 83 83 en horari de 9 a 18 h de dilluns a divendres o enviar un mail a belexpress@bastosmedical.com.

● Per al mòdul de Empresa i iniciativa emprenedora s’haurà de comprar el llibre:

ISBN 9788448623173 – Empresa i iniciativa emprenedora (Ed.2021)

● El primer dia de curs s’informarà als alumnes del preu dels dossiers de cada mòdul a comprar en el copymont (copisteria de Montmeló).

FP DUAL