3r ESO- sortida de convivència 2/10/17

Els alumnes de 3r d’ESO han fet una sortida de convivència el 2 d’octubre al Bosc Vertical al Parc Natural del Corredor a Mataró. Allà hem pogut gaudir d’un entorn natural amb 4 circuits d’aventura als arbres.

Erasmus+ a Itàlia, octubre 17

8 alumnes de 1r i 2n de Batxillerat viatgen la propera setmana a Itàlia en el marc del projecte Erasmus+
Una de les activitats previstes és presentar el nostre centre a la resta de grups que participen en la cinquena trobada Erasmus+ a Civitavechia.
Aquí teniu el vídeo que han creat els nostres alumnes

El viatge a Itàlia dels nostres alumnes Erasmus, Feina i cultura.

Lliurament de Premis del curs 16-17

El passat dia 27 de juny es va celebrar, un any més, el lliurament de premis extraordinaris de diferents cursos d’ESO, batxillerats i Cicles Formatius. En el mateix acte es van lliurar les orles de la promoció de 2n de batxillerat, de 1r del CFGM d’estètica i de 2n del CFGM de Perruqueria.
A l’acte van asistir l’alcalde de Montmeló Antoni Guil Román, la regidora d’educació Mª Jesús Prieto Vila i l’inspector d’educació Ramon Jové Albareda.… Llegeix més»

Crèdit de síntesis 2n ESO 16-17

Aquest curs , l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat el Treball de Síntesi a Platja d’Aro.

Amb el tema Nosaltres i el mar han realitzat activitats com la visita al port de Palamós, la Llotja, han aprés sobre la pesca i els pescadors, les arts de pesca, la platja, el clima, els animals marins…i han realitzat activitats pràctiques com la dissecció d’un peix i altres més lúdiques com paddel-surf, Caiac, piscina o els jocs de nit..… Llegeix més»

Jornada Erasmus +

El passat divendres 9 de juny els alumnes de tercer i quart d’ESO van gaudir d’una jornada singular.

Durant tot el matí van poder participar en els tallers que s’han vingut realitzant en les diferents trobades Erasmus+ que han tingut lloc aquests dos últims anys: Pinta el teu futur; Mindfulness i emocions; Saps convèncer? i Debats en petit format.… Llegeix més»

GIMKANA KIDS ‘17

El dimarts 13 de juny els alumnes de 6è de primària de les escoles PAU CASALS i SANT JORDI de Montmeló han participat a la GIMKANA KIDS’17. Aquesta activitat ha estat organitzada pels alumnes de l’AULA OBERTA (Romina, Jose David, Neandro, Aitor, Alba, Brian, Victor i Álex) de l’institut Montmeló amb l’ajuda d’en Jordi Segura, monitor del taller d’esports i la col·laboració dels alumnes de 4tB de l’institut. … Llegeix més»