Jornada de Portes Obertes a l’Institut

1 de març de 2018 (ESO i BATXILLERAT)

Benvolgudes famílies,

Us convidem a assistir a la Jornada de Portes Obertes adreçada als pares i mares de Montmeló, que tindrà lloc el dijous dia 1 de març seguint el següent horari:

• De 17:00 a 18:00h. visita guiada al centre
  • De 18:00 a 19:00h. reunió informativa amb les famílies

La vostra assistència de segur serà gratificant i us aproparà més a l’Institut.

Properament es farà una visita pels alumnes que aquest curs estan fent 6è de primària perquè puguin conèixer el centre, acompanyats del seus  tutors/es de 6è, tal i com es realitza cada any.

25 d’abril de 2018 (CICLES FORMATIUS)

• De 15:30 a 17:30h. visita guiada i reunió informativa al centre.

Rebeu una salutació molt cordial.

Día de la música, 22 de Novembre

Aprofitant el dia de Santa Cecília, així com la preparació del concert de Nadal, alguns dels nostres alumnes han portat a classe els seus instruments. Hem gaudit d’una  demostració de talents i, la resta de companys/es també han pogut participar d’aquesta activitat.

Victor Sáez al saxó i Bruno Cáceres al violoncel.

Visita al centre VIDA KINESIOLOGIA a Montmeló

Les alumnes de segon d’estètica acompanyades de les professores Eva Mascarell, Montse Serna i Carolina Quero varen visitar el centre de Kinesiologia “Vida kinesiologia sccl” al nostre municipi de Montmeló el passat 14 de novembre, i varen rebre una formació i unes classes pràctiques on es divertiren i aprengueren molt.

3r ESO- sortida de convivència 2/10/17

Els alumnes de 3r d’ESO han fet una sortida de convivència el 2 d’octubre al Bosc Vertical al Parc Natural del Corredor a Mataró. Allà hem pogut gaudir d’un entorn natural amb 4 circuits d’aventura als arbres.

Erasmus+ a Itàlia, octubre 17

8 alumnes de 1r i 2n de Batxillerat viatgen la propera setmana a Itàlia en el marc del projecte Erasmus+
Una de les activitats previstes és presentar el nostre centre a la resta de grups que participen en la cinquena trobada Erasmus+ a Civitavechia.
Aquí teniu el vídeo que han creat els nostres alumnes

El viatge a Itàlia dels nostres alumnes Erasmus, Feina i cultura.

Lliurament de Premis del curs 16-17

El passat dia 27 de juny es va celebrar, un any més, el lliurament de premis extraordinaris de diferents cursos d’ESO, batxillerats i Cicles Formatius. En el mateix acte es van lliurar les orles de la promoció de 2n de batxillerat, de 1r del CFGM d’estètica i de 2n del CFGM de Perruqueria.
A l’acte van asistir l’alcalde de Montmeló Antoni Guil Román, la regidora d’educació Mª Jesús Prieto Vila i l’inspector d’educació Ramon Jové Albareda.… Llegeix més»