Sortida a El galliner

Els alumnes de 2n d’ESO de Torroella de Montgrí van anar a fer un treball de teatre a Girona a un lloc anomenat “El Galliner”.

Els alumnes de 2n d’ESO de Torroella de Montgrí vam anar a fer uns tallers de teatre a Girona al centre “El Galliner”. Vam dividir les tres classes en 4 grups. En primer lloc, vam tenir un monitor molt simpàtic, que ens va ensenyar interpretació. Primer, vam escalfar jugant al mata conills. En segon lloc, vam fer una mena de fotos representat una història o una escena. I per acabar, vam fer una escena però en lloc d’estar quiets com en una foto, ho vam fer amb moviment com en un vídeo. A continuació, vam fer un esbarjo de mitja hora per poder esmorzar. Després de l’esbarjo, vam començar el segon taller on vam fer un musical amb una cançó molt famosa, el  Mama Mia. La monitora era molt amable. Vam fer el final de la coreografia de tots els espectacles que es fan per arreu del món i ens va sortir tan bé que al final ens varen acabar gravant  i tot. Finalment, vam acabar amb l’últim taller d’humor mut, amb un monitor una mica peculiar però graciós. Vam fer expressions sense parlar a l’estil de Charlie Chaplin.