DINAMITZEM LA BIBLIOTECA DE L’INSTITUT.

Ja fa tres anys que al nostre centre se segueix un projecte per a promocionar la lectura en l’alumnat. És el Pla Lector, que coneixem com l’hora del PLEC i que consisteix en dedicar una hora setmanal de les classes d’ESO a la lectura de llibres triats lliurement i la lectura en veu alta d’un conte. Enguany, ens hem proposat dinamitzar la biblioteca com a espai de lectura i préstec de llibres. Per això s’ha constituït un equip de treball format per tres docents ( la Mercè, en Josep i la Lina), una professora de l’equip directiu ( la Glòria), una mare de l’Ampa i alhora membre del consell escolar, la Susanna Darder, i una mestra jubilada especialitzada en organització de biblioteques, la Irene Vallvé. L’equip impulsor del Pla Lector tenim com a objectius:

-actualitzar el programa de catalogació Epergam a partir de la revisió i ampliació del material bibliogràfic que ja tenim,

-potenciar l’adquisició de nous llibres sobretot de literatura juvenil,

-activar el servei de préstec,

-enllaçar el nostre pla lector (PLEC) amb el servei de préstec de la biblioteca.

Volem agrair molt especialment la dedicació voluntària que fan la Irene i la Susanna, que setmanalment treballen en aquest projecte i gràcies a les quals estem fent grans avenços. Moltes gràcies a totes dues!