Acte final del CF d’Activitats Comercials.

Aquest dimecres 6 de Juny, hem fet l’Acte Final del Cicle Formatiu, a l’Auditori de la Mediterrània. En la primera part de l’acte, els alumnes han presentat els Plans d’empresa d’una nova activitat comercial dins del projecte del Mòdul Dual. Tots aquests projectes, estan vinculats al territori i pensats per a cobrir les necessitats del mercat proper. Alhora, integren les motivacions de les persones emprenedores que els han presentat, algunes més realistes i algunes més somiadores:  Zaineb El Bouziani,  una botiga de hijabs a Torroella de Montgrí, Rahma Talbi,  Vending Machine Bio a Girona, Mariam Mesnaoui, Telefèric a L’Estartit,  Sanae Alami,  una botiga de cosmètica natural a L’Estartit, i Yubini Ramirez, una botiga d’aliments vegans a L’Estartit.
La segona part de l’acte, ha estat dedicada al Reconeixement a les empreses que col·laboren en la formació dual dels alumnes, que és la modalitat de Formació Professional, en la qual, l’estudiant esdevé aprenent i combina la formació en el centre educatiu amb l’activitat productiva en l’empresa. El 50% de l’alumnat del cicle formatiu d’Activitats Comercials de l’Institut Montgrí, ha seguit aquesta modalitat formativa. Moltes gràcies per la  vostra assistència, sobretot als veritables protagonistes; els alumnes i les empreses!