Premi pels alumnes del Cicle Formatiu

El  divendres 25 de maig a la seu del Consell Comarcal del Baix Empordà, s’ha portat a terme l’acte de lliurament del premis del X laboratori d’idees empresarials. Per poder-se presentar, els participants han gravat un vídeo per explicar el seu projecte empresarial i han concursat en tres categories diferents: el vídeo més votat, la idea més innovadora i original, i el premi especial del jurat. Els guanyadors han rebut un Smart Watch i un val d’alberg per una nit i esmorzar. Tots els participants han estat obsequiats amb el carnet jove. El val d’alberg i el carnet jove per cortesia de la Direcció General de Joventut. Dels quatre alumnes de l’Institut que s’hi han presentat, la Rahma Talbi ha guanyat el premi en la categoria d’idea més innovadora i original, amb el projecte VENDING BIO i l’Iman Chauhboun el premi especial del jurat amb el projecte de Pastisseria “Le Petit Gateau”. Moltes felicitats a tots els participants!!