L’Institut participa en el projecte “Oceans”.

2016 - gener 25, sortida oceans (2)Els alumnes del Pla Singular són el primer grup de l’Institut Montgrí a participar en el projecte internacional “Oceans“, creat per l’entitat S’Agulla de Blanes. “Oceans és un projecte telemàtic per a estudiants de secundària, amb l’objectiu de fer adonar als alumnes que el mar no és igual arreu del Planeta, a través de les seves pròpies observacions i, compartint-les amb altres centres d’arreu del món.La finalitat és que els alumnes, després d’aquesta experiència, quan vagin a la platja sàpiguen dir només pel color de l’aigua si és un mar més o menys productiu, peixos que poden esperar trobar-se… I per tant se’ls hi hagi despertat una sensibilitat respecte aquest entorn natural i al medi ambient en general. Els altres grups que també participaran més endavant en aquest projecte són 3r i 4t d’ESO.

2016 - Sortida oceans (1)2016 - gener 25, Sortida Oceans