Ja hem fet el fòrum local de Treballs de Recerca 2016.

Dimecres 27 de gener a l’auditori de Can Quintana, una selecció de set alumnes de 2n de batxillerat presentaven un resum dels seus treballs de recerca. Els alumnes i treballs que varem poder escoltar són:  el de la Hanan Abdellaoui Boussatta, “LES CENT I UNA NITS. RECULL DE LA TRADICIÓ ORAL AMAZIGA DEL RIF“; el de la Fanta Baldeh, “ESTUDI GENÈTIC DE LES POBLACIONS CATALANA I GAMBIANA DEL MEU ENTORN“; el de la Mar Canal Sagué, “SUPERNOVES“; el de la Neus Pagès Vilà, “ESTÈVIA, SUBSTITUT DEL SUCRE“; el d’en Genís Plaja Roglans, “L’ARPA LÀSER: CONSTRUCCIÓ I PROGRAMACIÓ D’UN INSTRUMENT ELECTRÒNIC“; el de la Laura Reginc2016, presentació TR a Can Quintana, 27 gener - 63ós Oliva, “ELABORACIÓ D’UNA NOVEL·LA HISTÒRICA” i el d’en Pau Torramilans Freixas, “LA INFLUÈNCIA DE LA RESCLOSA I LA PRESA NOVA DE COLOMERS A L’ECOSISTEMA DEL RIU TER“. Els assistents varem seguir amb interès l’acte i l’alcalde de la vila, Sr. Jordi Cordón, el regidor d’ensenyament Sr. Jordi Regincós i l’inspector del centre Sr. Josep Gifre varen fer entrega d’un petit diploma commemoratiu als qui presentaven els treballs. Els alumnes de 1r de batxillerat Paula Almar i Aleix Pujol varen ser els presentadors de l’acte.

Us adjuntem un àlbum de fotografies de la presentació:

Àlbum de la presentació dels Treballs de Recerca 2016