Èxit dels balls de Carnestoltes 2017.

Un any més hem celebrat el ball de Carnestoltes. Totes les classes havien preparat balls i disfresses que convertien l’institut en un animat ball de carnaval. La temàtica d’aquesta edició va ser “ciutats del món”. Els concursants havien de preparar un número amb l’única condició que tractés d’una ciutat del món. Divendres 24 es feia el ball a la sala polivalent on tots els grups classe de l’institut ballaven davant d’una concurrència molt animada.

carnestoltes-2017El jurat format pels professor Albert Basso i Marçal Aiguabella, dos exalumnes els Srs. Pere Vicens i Lluís Baldeh més un senyor vestit de pallasso que ens recordava al nostre administratiu Sr. Quim Riubrugent ho varen tenir molt complicat a l’hora de decidir a qui donaven els premis per a cada categoria. Al final el resultat fou, premis per a 1r d’ESO A, amb el seu ball “Brasil“, 2n B amb “Barcelona s’il·lumina“, 3r C amb “Waka waka“, 4t A amb “New York, New York” i a 2n de BAT A amb “American Idiot“. Hem de destacar la presentació mundial de la “Batucada de l’Institut” conjuntament amb el grup de zumba també de la casa i fora de concurs, l’actuació d’uns espontanis que s’assemblaven a professorat del centre fent el “Waterloo” del grup Abba. Hem de felicitat a tot l’alumnat i al seu professorat per una festa tan ben organitzada i lluïda. Us adjuntem els enllaços als vídeos i a un recull fotogràfic de la festa. Veureu quin és el nivell de les actuacions i de l’espectacle en general. A tots l’enhorabona i moltes gràcies.

Vídeo Primera part

Vídeo Segona part.