Activivats esportives extraescolars curs 2015 – 2016

Ja tenim el full d’inscripció de les activitats esportives extraescolars del curs 20165 – 2016.

Aquest curs teniu:

* ATLETISME: dimarts de 2/4 de 4 a 3/4 de 5h.

* ZUMBA / FUNKY: dimarts de 2/4 de 4 a 3/4 de 5h.

* FUTBOL – SALA: dimarts de 2/4 de 4 a 3/4 de 5h.

* TENNIS: dimarts de 2/4 de 4 a 3/4 de 5h.

* EXCURSIONISME / ESPORTS AIRE LLIURE: Els alumnes inscrits a alguna de les activitats esportives extraescolars podran participar, gratuïtament, a una activitat trimestral. El primer trimestre irem caminant a Gualta i practicarem jocs làser, el segon trimestre irem caminant de Torroella als Àngels i el tercer practicarem excursionisme i piragüisme. També podeu inscriure-us només a aquesta activitat.

Les activitats es realitzen a l’institut i al pavelló poliesportiu i el preu són 10 euros per trimestre. Excepte els que s’inscriguin només a les tres activitats d’excursionisme que faran un únic pagament de 10 euros.

Cal entregar la fitxa d’inscripció i pagar a secretaria (us adjuntem la fitxa)

Animeu-vos i participeu en aquestes activitats !!!

Fitxa d’inscripció de les activitats esportives.