Alumnat de 2n de batxillerat a una conferència a la UdG.

Dijous 10 de novembre  a la tarda els alumnes de 2n batx de Llati i Ha de l’Art van assistir a la conferència “La img-20161110-wa0010Família d’August a l’Ara Pacis” feta pel Dr David Vivó a la Facultat de Lletres de la UdG. La conferència ens va mostrar com l’ARA PACIS és el símbol de pau i prosperitat que August va fer construir i col.locar en el Camp de Mart ( déu de la Guerra) en inaugurar el període del seu govern, el Principat. A partir de les explicacions del professor Vivó vam poder resseguir tots els personatges representats en els seus relleus, sobre tot la família imperial i els seus hereus. Va ser una bona ocasió per refrescar els coneixements treballats a les assignatures de Llatí i Història de l’Art.