triptic-portada002 - GM-activitats-comercials

Aquí teniu el vídeo del projecte fet a les classes de 3r d’ESO a la matèria de Ciències Socials durant els mesos d’abril i maig en que han treballat la situació dels refugiats que fugen de la guerra de Síria.

Comiat de la promoció 2016 de Batxillerat

cartell_festabat16Divendres 20 de maig acomiadàvem a la promoció 2014 – 2016 de batxillerat. Una trobada amb els alumnes i les seves famílies com agraïment a la feina feta. Parlaments, cançons de comiat, entrega de les orles, música i el sopar a la terrassa varen fer-nos passar una agradable vetllada a tots plegats.

Us fem arribar un primer àlbum de fotografies de la festa. Moltes gràcies a tots i a totes per haver participat a la celebració.

Comiat de Batxillerat 2016, primer àlbum

Comiat de Batxillerat 2016, segon àlbum

i ara dos vídeos:

Cares 2016

Festa de Batxillerat 2016

Alumnat de 2n de batxillerat: Posa’t a prova !!!

logoPosat

Per a que l’alumnat de 2n de batxillerat vagi preparant les PAU  (prova d’accés a la universitat) que seran els propers dimarts 14, dimecres 15 i dijous 16 de juny de 2016, us afegim l’enllaç del portal “Posa’t a prova”. Una eina interactiva amb preguntes de diferents matèries i que volen incentivar l’estudi i l’autoavaluació.

Posa’t a prova

Xerrada sobre els refugiats.

El passat 2 de maig, a Torroella des Montgrí, es va fer una xerrada sobre els refugiats. Els alumnes de 3r ESO de l’Institut Montgrí van convidar dos bombers a explicar la seva experiència als camps de refugiats.
L’alumnat de 3r de l’Institut Montgrí de Torroella de… Llegeix més»