L’alumnat del CF preparen la seva participació a la Fira de Sant Andreu!

Els alumnes del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials, dins del Mòdul Professional d’aplicacions informàtiques del comerç, han dissenyat el logotip del cicle a partir del logo de l’institut i un  tríptic que servirà per explicar el nostre cicle a la Fira de Sant Andreu de Torroella de Montgrí.

L’alumna guanyadora del logo ha sigut la Wissal Benjrid, amb la col·laboració de l’alumna Cristina Collier i les guanyadores del tríptic, l’Ansatou Jawo i la Wissal Benjrid. Moltes felicitats a totes per la feina realitzada!!

Aquí podeu veure la feina feta:

Tríptic CFGM curs 2017-2018

Ja tenim samarreta guanyadora del 2017.

Aquesta setmana s’ha fet el concurs del logo de la samarreta de l’institut en la seva edició 2017. L’alumnat de 4t d’ESO participava en el concurs pel logo, dibuixant i votant el seu disseny preferit. El resultat el podeu veure en la imatge que acompanya aquest text. Ara d’aquí a unes setmanes les posaran a la venda. Els beneficis es destinaran a la sortida de final d’etapa el mes de juny proper.