Carnaval 2016, un resum.

Divendres dia 5 de febrer les dues darreres hores del matí van ser les de la festa de Carnaval 2016. Totes les classes havien preparat una cançó representada que tractés sobre animals. Els alumnes ens varen mostrar una gran imaginació en les disfresses i en els passos de ball a l’escenari. El resultat el podeu veure en el recull fotogràfic i de vídeo que acompanya a aquest article.

Hi havia un premi per nivell a la millor representació i el jurat, que va tenir una feina complicada, va donar els premis a 1r d’ESO D, que varen ballar  la cançó “Chipirón” del grup Bongo Botrako, a 2n d’ESO A, per la cançó “Dark Horse” de Katy Perry, a 3r d’ESO B, el tema va ser “El Cocodrilo” de King Africa, a 4t pel grup del Pla Singular i la UEC que varen ballar “El Tiburón” de Henry Méndez, i a barxillerat el premi fou per 1r A amb la cançó sobre el “Xai Shaun”. Un cop més felicitar els guanyadors i a tots els alumnes que han participat en la festa. Moltes gràcies a tots.

Us adjuntem el recull fotogràfic i de vídeo de la festa:

Àlbum de fotos del Carnaval 2016

Vídeo Carnaval 2016, primera part

Vídeo Carnaval 2016, segona part

Ja hem fet el fòrum local de Treballs de Recerca 2016.

Dimecres 27 de gener a l’auditori de Can Quintana, una selecció de set alumnes de 2n de batxillerat presentaven un resum dels seus treballs de recerca. Els alumnes i treballs que varem poder escoltar són:  el de la Hanan Abdellaoui Boussatta, “LES CENT I UNA NITS. RECULL DE LA TRADICIÓ ORAL AMAZIGA DEL RIF“; el de la Fanta Baldeh, “ESTUDI GENÈTIC DE LES POBLACIONS CATALANA I GAMBIANA DEL MEU ENTORN“; el de la Mar Canal Sagué, “SUPERNOVES“; el de la Neus Pagès Vilà, “ESTÈVIA, SUBSTITUT DEL SUCRE“; el d’en Genís Plaja Roglans, “L’ARPA LÀSER: CONSTRUCCIÓ I PROGRAMACIÓ D’UN INSTRUMENT ELECTRÒNIC“; el de la Laura Reginc2016, presentació TR a Can Quintana, 27 gener  - 63ós Oliva, “ELABORACIÓ D’UNA NOVEL·LA HISTÒRICA” i el d’en Pau Torramilans Freixas, “LA INFLUÈNCIA DE LA RESCLOSA I LA PRESA NOVA DE COLOMERS A L’ECOSISTEMA DEL RIU TER“. Els assistents varem seguir amb interès l’acte i l’alcalde de la vila, Sr. Jordi Cordón, el regidor d’ensenyament Sr. Jordi Regincós i l’inspector del centre Sr. Josep Gifre varen fer entrega d’un petit diploma commemoratiu als qui presentaven els treballs. Els alumnes de 1r de batxillerat Paula Almar i Aleix Pujol varen ser els presentadors de l’acte.

Us adjuntem un àlbum de fotografies de la presentació:

Àlbum de la presentació dels Treballs de Recerca 2016

L’Institut participa en el projecte “Oceans”.

2016 -  gener 25, sortida oceans (2)Els alumnes del Pla Singular són el primer grup de l’Institut Montgrí a participar en el projecte internacional “Oceans“, creat per l’entitat S’Agulla de Blanes. “Oceans és un projecte telemàtic per a estudiants de secundària, amb l’objectiu de fer adonar als alumnes que el mar no és igual arreu del Planeta, a través de les seves pròpies observacions i, compartint-les amb altres centres d’arreu del món.La finalitat és que els alumnes, després d’aquesta experiència, quan vagin a la platja sàpiguen dir només pel color de l’aigua si és un mar més o menys productiu, peixos que poden esperar trobar-se… I per tant se’ls hi hagi despertat una sensibilitat respecte aquest entorn natural i al medi ambient en general. Els altres grups que també participaran més endavant en aquest projecte són 3r i 4t d’ESO.

2016 - Sortida oceans (1)2016 - gener 25, Sortida Oceans