Convocades les proves anuals per complementar els estudis d’ESO

Us notifiquem que han estat convocades les proves anuals per complementar els estudis d’ESO per als alumnes de l’Institut Montgrí que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa l’any 2016 o 2017, per tenir pendents de superació cinc o menys matèries.Les persones interessades han de formalitzar la sol·licitud d’inscripció de l’1 al 10 de febrer, si compleixen els requisits que s’especifiquen en els escrits que s’adjunten.

Informació pàgina del Departament d’Ensenyament.

Inscripció proves               Informació a l’alumnat sobre les proves

Participem al concurs de matemàtiques, Copa Cangur 2018

Un grup d’alumnes de 2n i 3r d’ESO de l’institut, format per la Júlia Costa, en Janoc Gou, en Rami Marquès, en David Mir, l’Elsa Mundet, l’Ada Pagès i la Cristina Planellas, vam participar al concurs de matemàtiques de la Copa Cangur. Ahir a la tarda ens vam trobar a Girona amb altres equips d’instituts de la província per resoldre grupalment diversos problemes en una hora. El concurs va tenir un gran nivell i tots els participants van esforçar-se per trobar les respostes correctes. Aquesta era la primera vegada que hi participàvem però no serà l’última!

1r d’ESO visita la biblioteca Pere Blasi.

Els alumnes de 1r d’ESO hem fet una visita a la biblioteca Pere Blasi de Torroella. La Cristina Rufí, la bibliotecària, ens ha explicat el funcionament de la biblioteca i ens ha preparat tota una exposició de llibres juvenils que podrem anar a demanar en préstec sempre que vulguem, tant per llegir a casa com per llegir a l’hora del PLEC.