Lliurament dels Diplomes de les Proves Cangur de Matemàtiques. Reconeixement especial a l’alumne Pol Rivero.

Com cada any, des del departament de Matemàtiques hem fet el lliurament dels diplomes als participants de la Prova Cangur de Matemàtiques. En aquesta edició la participació ha estat molt positiva, i en general, també els resultats obtinguts.

Volem felicitar especialment l’alumne Pol Rivero de 1r BTX, que ha quedat dins del 2% dels millors resultats de tota Catalunya d’aquesta prova. Enhorabona Pol!!