Informació compra dels Chromebooks (1r ESO)

Com ja sabeu, el nostre Institut aplica un programa de digitalització a les aules que implica l’ús de materials digitals (Moodle, Plataforma digital, eines GSuite, llibres digitals…), accés a Internet, pissarres digitals, etc. Això implica que a l’ESO es fa imprescindible i obligatori l’ús de l’ordinador per part de l’alumnat.

Document per fer la reserva d’un chromebook (clica aquí)

PORTATIL ESCOLLIT PEL CENTRE

ASUS Chromebook C202SA 4/32 11,6″ Rugged

• Pantalla 11,6”
  • Intel® Dual-Core Celeron® N3060
  • Processor (2M Cache, up to 2.48 GHz)
  • DDR3 4GB de RAM Disc Dur 32G EMMC
  • Sistema Operatiu Chrome OS

MODALITAT I PREUS

Opció Inclou Import (IVA  inclòs)
1 Portàtil, llicencia G-Suite for Education i  Canon Digital 253,42 €
2 Portàtil, llicencia G-Suite for Education,  Canon Digital i manteniment 4 anys 312,71 €

FORMA DE PAGAMENT

Tant els cobraments com l’entrega de l’ordinador corren a càrrec de Cloudalia. Els pagaments caldrà fer-los efectius al nº de compte:

ES80 0049 5226 9726 1670 0929

IMPORTANT: EN FER ELS INGRESSOS BANCARIS CAL ANOTAR AL CONCEPTE EL NOM DE L’ALUMNE I DE L’INSTITUT

Formes de pagament:

Model 1 100% de l’import fins el 15 de juliol
Model 2 50% de l’import fins el 15 de juliol

50% de l’import en efectiu/targeta a l’entrega de l’equip al setembre a l’institut, o mitjançant transferència. Cal presentar el justificant de pagament si es fa transferència.

CALDRÀ ENVIAR PER CORREU ELECTRÒNIC A CLOUDALIA AQUEST FULL COMPLIMENTAT I EL JUSTIFICANT DE PAGAMENT. (clicant aquí podreu obrir el document per omplir-lo i enviar-lo)

Per altra banda, des de Cloudalia donem la possibilitat als pares/mares de contractar una assegurança anual per l’equip:

MANTENIMENT DELS EQUIPS

Preu per equip/any: 49,00€ (IVA no inclòs) Franquícia de 45€ (IVA no inclòs)

Inclou:

• Màxim 2 reparacions anuals.
  • La reparació dels danys que siguin causats a l’equip i que no permetin el seu correcte funcionament. No queden coberts els danys que siguin simplement estètics.
  • Els danys a l’equip poden ser causats per: incendi, implosió, explosió tot i que no sigui seguida d’incendi caiguda d’un llamp (seguida o no d’incendi) i els danys produïts per les ones progressives per inducció, turmenta, desbordaments, pluja i/o pedra així com les conseqüències d’aquests.
  • Danys produïts per aigua i/o humitat.
  • Actes malintencionats de tercers, la causa dels quals no sigui política o social. La caiguda de l’equip.
  • Danys d’origen intern no coberts per la garantia.
  • Robatori (no furt) produït en el trajecte de l’escola a casa i de casa a l’escola. No queda cobert el robatori ni dins el centre escolar ni dins d’una casa particular.

El manteniment inclou el cost de reparació de l’equip, incloent la mà d’obra, el transport de recollida i entrega i les peces. Només en cas que no pugui ser reparat, es substituirà a compta del valor de compra de l’equip en el moment del sinistre.

Aquesta opció es podrà contractar en el moment de l´entrega de l´equip al setembre.

1. Anònim

No puc fer el pagament de julio del Chromebook . Que possibilitat hi ha de fer part del pagament al setembre i la resta a l’octubre?