Escola i empresa

El passat 14 de maig, els alumnes de primer de batxillerat, vam rebre la visita d’en Xavier Brossa, soci director de la multinacional PWC a Catalunya i patró de FemCAT.

FemCAT és una fundació privada d’empresaris/es, que juntament amb el Departament d’Ensenyament, han creat el programa Escola i Empresa, el qual organitza trobades entre alumnes i empresaris/es amb la finalitat de compartir inquietuds i vivències.

En Xavier, va destacar la importància de tenir una bona formació acadèmica i en idiomes, així com la creixent demanda en les seleccions de personal de determinades actituds i habilitats en els candidats, com són l’emprenedoria, l’autonomia, la creativitat, la iniciativa, el lideratge, el treball en equip i les habilitats comunicatives, entre d’altres.

Tota una vida per endavant i tantes coses per aprendre…