Notícies del lloc

Sortida de l'Aula d'acollida

per Òscar Estany Puig -

El passat dijous 25 d'abril, l'alumnat de la nostra aula d 'acollida del nostre centre va anar al centre de Terrassa per dur a terme una visita guiada pels llocs més importants de la nostra ciutat: Ajuntament, la torre del Palau, la Casa Alegre de Sagrera i el mercat de la Independència. Aquesta activitat ha estat organitzada per l'Ajuntament de Terrassa dins el Pla Educatiu d'entorn. Agraïm l'interès del nostre alumnat en tot moment i al professorat del departament d'Orientació que ens hi va acompanyar.

Viatge extraescolar d'anglès

per Òscar Estany Puig -

L'alumnat i les docents del nostre institut que participen en el viatge a Anglaterra ens envien una foto de grup des de l'aeroport de Bristol. Aquesta nit passada han dormit poc, però ara ja són a Anglaterra! El Joel, el Miguel Ángel i el Xavier a la porta de la International House a Torquay (Anglaterra), on estudiaran anglès fins dimarts que ve.

Sant Jordi 2024

per Òscar Estany Puig -

Avui hem celebrat Sant Jordi al Mont Perdut amb moltes roses, tallers, llibres i jocs. L'alumnat de 2n de batxillerat ha fet una sortida a Barcelona. Cal agrair al professorat de l'àmbit Lingüístic l'organització i donar l'enhorabona a tots els premiats en les diferents categories del Concurs literari. La setmana vinent us penjarem algun vídeo amb els millors moments. Us desitgem que acabeu de passar una Diada igual de maca.

Temes anteriors...