Documentació pels tràmits

Instància genèrica

Si heu de fer un tràmit a la secretaria del centre, ​és probable que necessiteu una instància, feu clic en aquest enllaç.

Autorització per a la recollida de documents

Si no podeu tramitar els vostres assumptes personalment, ompliu un model d'autorització per a permetre que una altra persona pugui venir en el vostre lloc a recollir qualsevol documentació. Us podeu baixar un model d'autorització en el següent enllaç.

Sol·licitud d'expedició del títol

Dirigiu-vos a secretaria per sol·licitar, un cop acabats els estudis, l'expedició de la titulació corresponent. La documentació que cal aportar per a la sol·licitud d'un títol és la següent:

  • Formulari emplenat.
  • Fotocòpia del DNI.
  • Últimes notes.
  • Imprès per a pagar a La Caixa. (s'ha de recollir a secretaria)

Sol·licitud baixa matrícula

Si causeu baixa de l'institut Mont Perdut haureu d'entregar el següent document emplenat.

Beques

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

Certificat de coneixement de català (nivell B o C)

Descarregueu-vos aquí la sol·licitud per demanar el reconeixement de l’equivalència entre els estudis cursats i el certificat de nivell B2 i/o nivell C1 de la Direcció General de Política Lingüística i entregueu-la emplenada a consergeria/secretaria.


Darrera modificació: diumenge, 16 setembre 2018, 22:44