Notícies del lloc

Premis Joana Biarnés

per Òscar Estany Puig -

El treball de recerca "La Coeducació dins les aules de l’Institut Mont Perdut", de Naia Moreno Piñero i Nadia Fernández Martínez de 2n de batxillerat, tutoritzat per la Xènia Homs, ha obtingut el premi al millor treball de recerca de la Modalitat Social en els premis Joana Biarnés 2024.

El premi l'organitza l’Ajuntament de Terrassa i el Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Occidental II.

Enhorabona per la bona feina als alumnes participants, els tutors dels treballs, dels grups i la coordinació de batxillerat, i tots els que d'una forma o altra participen i col·laboren amb l'alumnat en els TR. Els altres 2 TR que vam presentar al premi, tenien també molta qualitat.

Taller diversitat funcional

per Òscar Estany Puig -

Els i les alumnes de 3r d'ESO i alumnat SIEI de l'Institut Mont Perdut van realitzar un taller sobre la diversitat funcional realitzat per l'entitat La Taca Lleure i Cooperació! A conseqüència de l'assignatura Servei comunitari, ja que també col·laboraran com a voluntaris a l'Esplai els Globus.
Va ser un taller molt emotiu i súper interessant!

Temes anteriors...