Vaga 8 de novembre 2017

Pel dimecres dia 8 de novembre de 2017 ha estat convocada una vaga a tota la comunitat educativa.

El centre estarà obert amb serveis mínims.

No hi haurà servei de transport escolar.

Fins al moment hi ha un 40 % del professorat que ha manifestat que exercirà el seu dret de vaga. L’alumnat que estigui afectat per aquesta circumstància es quedarà al centre en l’horari habitual però no es pot garantir el compliment del seu horari de classes.

L’alumnat de batxillerat, 3r i 4t d’ESO pot exercir el dret de vaga prèvia notificació a la Direcció i amb l’autorització dels pares. Aquesta autorització cal que la tinguin degudament signada a l’agenda escolar o bé a través de la plataforma Weeras.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret de vaga.

Per tenir informació més actualitzada, us recomanem que consulteu periòdicament el web del centre.