PROJECTE ROBA SOLIDÀRIA

Durant els dies dilluns 20 i dimarts 21 de febrer, els primers 10 minuts de l’hora del pati es farà una exposició i venda de roba (nova, semi nova, que s’hagi fet petita) en bon estat.
Tot l’alumnat que en vulgui portar, ho podrà fer (màxim 3 peces)i, per cada peça de roba que porti, rebrà 1 MOLÍ (moneda creada especialment per aquest projecte).
Aquest serà el preu també per comprar una peça de roba (màxim 3 peces).
Si es vol comprar una peça de roba i no es té MOLINS, es podrà fer de la següent forma:
L’alumne/a s’apuntarà en una llista i es pagarà fent un favor a l’ Institut (quan el/la tutor/a, o bé un professor/a o bé alguna persona de l’equip directiu ho demani).
Dates del projecte:
– Recollida de roba: Dimecres 15 i dijous 16 de febrer de 8 a 9 a consergeria.
– Exposició i venda: Dilluns 20 i dimarts 21 de febrer.
– Horari i lloc: hora del pati a la baixada i passadís del gimnàs.

Tota la roba que no es vengui, es portarà posteriorment a Càritas.

COMISSIÓ DE CONVIVÈNCIA

robasolidaria