Matrícula Batxillerat 2015-2016

de l’1 al 8 de juliol en horari de 9 a 13h

L’alumnat que és nou al centre ha de passar prèviament per Secretaria a recollir el formulari amb informacions addicionals. També cal que aportin el resguard del títol d’ESO.

L’alumnat que ha estat al centre el curs 2014-2015 ha de portar la documentació que se’ls va entregar a final de curs.

L’alumnat que repetirà total o parcialment 2n de Batxillerat ha de formalitzar la matrícula entre l’1 i el 8 de juliol.

Aquells alumnes que tinguin assignatures pendents de recuperació pel setembre disposaran d’un periode de matriculació extraordinari entre el 8 i el 10 de setembre.