Informació vaga 8 de novembre 2017

En relació a la jornada de vaga convocada  a tota la comunitat educativa per demà dimecres 8 de novembre, us informem que l’institut està a l’espera de la resolució de legalitat interposat contra la mateixa.

El Consell Comarcal ens ha informat que no hi haurà transport escolar aquest dimecres 8 de novembre.

En cas de confirmar-se la vaga, l’institut obriria amb els serveis mínim que s’estableixin. L’alumnat que estigui afectat per aquesta circumstància es quedarà al centre en l’horari habitual però no es pot garantir el compliment del seu horari de classes.

Si la vaga es declara il·legal i es desconvoca, l’institut funcionarà amb normalitat. En aquest cas tampoc hi haurà servei de transport escolar per part del Consell Comarcal.

A mesura que anem tenint més informació, anirem actualitzant-la en el web del centre.