ÈXIT AMB LA INICIATIVA “PINTEM L’INSTITUT”

La Comissió de convivència va proposar aquesta iniciativa basant-se en un projecte dissenyat per Joan Romaguera. Els objectius principals d’aquesta iniciativa han estat: implicar a l’alumnat en la millora de l’institut, cooperar per aconseguir un objectiu comú, fer a l’alumnat protagonista dels canvis, donar color a l’institut i generar noves sensacions. Per tirar endavant aquesta iniciativa es va fer la proposta davant de la comissió de delegats i van ser ells els encarregats de transmetre la idea als respectius grups classe.

Enhorabona a tots i totes!