Sortida 2n ESO al Castell de la Pobla

Els alumnes de segon d’ESO van fer una excursió al castell de la Pobla de Claramunt el dijous dia 29 d’octubre. Van sortir de l’institut Molí de La Vila a les 8:20 i van tornar a les 14:25.

Van anar caminant una hora i mitja. Van haver de travessar el Xaró i diversos camins pel bosc. Guiats per les professores van anar muntanya amunt. A l’arribar al castell, els nois I noies es van asseure a la vora de la muralla i van aprofitar per esmorzar. Un cop van acabar, els alumnes es van dividir en dos grups. El primer va fer un dibuix del paisatge del castell i el segon grup va fer la visita guiada. Van veure diverses parts del castell, com per exemple la presó. Quaranta minuts després, el segon grup va passar a dibuixar i el primer va fer la visita. Les professores van entregar un dossier de socials sobre el castell, que havien d’emplenar a mesura que els ho anaven explicant. Seguidament van posar un vídeo als alumnes, explicant la història del castell. Acabada la visita, els van donar uns minuts perquè poguessin acabar el dossier i a continuació van retornar caminant a l’institut.

Jana Maestre i Silvia Justicia 2 ESO B