Visita a la Universitat Autònoma de Barcelona

El 2 de febrer els alumnes de 2° de batxillerat van anar a les portes obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona per assistir a dues xerrades que ells mateixos van poder escollir prèviament.

El propòsit d’aquesta sortida és orientar als estudiants sobre el que volen estudiar i donar-los a conèixer les instal·lacions de certa universitat. Per aconseguir l’objectiu de l’excursió, els alumnes varen presenciar dues xerrades informatives sobre els graus que els hi agradava o interessava. En aquestes xerrades de 90 minuts i de mitja hora de descans entre una i l’altre, s’explicava en què consistia la carrera, el seu pla d’estudis i les sortides professionals i s’acabava amb un torn de preguntes per resoldre els dubtes dels estudiants.

Finalment, el resultat de l’excursió va provocar diverses reaccions per part dels alumnes. A alguns, les xerrades a les quals van assistir els hi va servir d’ajut i per tant, varen sortir satisfets amb el seu futur ja decidit. D’altra banda, la majoria dels estudiants van acabar el matí dubtosos sobre què farien, ja que no tenien cap cosa clara i la informació proporcionada els va desconcertar encara més. No obstant això, nois i noies encara disposen d’alguns mesos per rumiar-s’ho i decidir que serà el millor pel seu futur.

Elisabeth Torres.