Ral·li 2016

Els alumnes de 4t d’ESO han començat el Ral·li (10-13 de maig) que els portarà a caminar i conèixer un munt de nous indrets del nostre entorn.

Comentaris dels grups participants:

Grup 1: El Ral·li molt xulo, però mola més agafar un ritme i no parar, això d’anar a un ritme lent, gairebé cansa més.
Grup 2: Malgrat la pluja i el cansament ha estat molt divertit, els paisatges són molt macos, amb molts camps plens de floretes. Volem més dies de Ral·li caminant més… NO!!!! Volíem dir menys!!
Grup 3: En veritat mola i és divertit, però “cansa un huevo i medio”. Les activitats estan prou bé, però el GPS hauria d’anar millor, falla molt. 5 dies de Ral·li però sense caminar tant i una nit de festa l’oca!
Grup 4: El cansanci fa que estiguem més sensibles (profes també eh!), berenars a millorar (més fruita i una mica de xocalata negra), volem dormir més (pels matins), jocs més moguts. Els camins esta molt bé, l’Anoia és maca!!!!
Grup 5: “El camí és dur, hay que andarlo tu”
Grup 6: que és molt divertit tot i que et canses l’any que ve repetiríem.
Grup 8: És divertit caminar i lo demés, però fer activitats cansa massa i ens trenca el ritme. El GPS és un inútil i a sobre no sabem llegir el llibre de ruta.
Recomanem que facin el Ral·li!!!

2n premi al Consumópolis 2016

consuopolisAl primer trimestre l’alumnat de 4t d’ESO vam realitzar el treball interdisciplinari de Consumópolis. Els millors treballs es van presentar a la fase autonòmica del concurs del Consumópolis i un dels grups del nostre institut ha estat guardonat amb el 2n premi. El grup guanyador està format per: Miriam Robledillo, Raül Vivas, Sergi Coca, Mònica Bazalo i Marcel Morillas.

Marcel Morillas

Aquest és el vídeo que han presentat:

Roses contra l’oblit

Divendres 22 d’abril, alguns alumnes voluntaris de 4t d’ESO vam participar en la campanya ‘Roses contra l’oblit’ organitzada per l’Ajuntament de Capellades. A partir de les 17h vam anar, juntament amb un regidor/a de l’Ajuntament, a casa d’alguns avis amb dependència de Capellades per portar-los una rosa i un pastís de Sant Jordi per tal que els avis vegin que també pensem en ells. Va ser una experiència molt interessant que ens va enriquir a tots personalment.

Marcel Morillas

Si voleu consultar l’article a la web de l’Ajuntament: Enllaç

Projecte Cinema a l’aula 2016

Un any més, els alumnes de 4t humanístic han dut a terme el projecte ‘Cinema a l’aula’ des de les matèries de llatí i informàtica i amb la col·laboració del director de Cinema Iaco Subirats de l’Associació Mèliés. En aquest projecte, els alumnes utilitzen els coneixements treballats a Informàtica per realitzar un curtmetratge emprant com a llengua vehicular el llatí. Són els mateixos alumnes els que elaboren el guió, fan de directors, sonidistes, càmeres i actors.