ÈXIT AMB LA INICIATIVA “PINTEM L’INSTITUT”

La Comissió de convivència va proposar aquesta iniciativa basant-se en un projecte dissenyat per Joan Romaguera. Els objectius principals d’aquesta iniciativa han estat: implicar a l’alumnat en la millora de l’institut, cooperar per aconseguir un objectiu comú, fer a l’alumnat protagonista dels canvis, donar color a l’institut i generar noves sensacions. Per tirar endavant aquesta iniciativa es va fer la proposta davant de la comissió de delegats i van ser ells els encarregats de transmetre la idea als respectius grups classe.

Enhorabona a tots i totes!

CALENDARIS EXÀMENS DE RECUPERACIÓ DE 1r BATXILLERAT I EXTRAORDINÀRIA DE 2n BATXILLERAT

A partir del dilluns 13 comencen els exàmens de recuperació de 1r de Batxillerat, els de la recuperació extraordinària de 2n de Batxillerat i els de les assignatures pendents de 1r de Batxillerat.

Podeu consultar aquí els horaris previstos per aquests exàmens:

Recuperació – 1Batx

Recuperació extraordinària- 2Batx

recuperació assign pendents de 1rBatx – juny

ÈXIT DE PARTICIPACIÓ A L’EXPOSICIÓ DE MÀQUINES DE 2n ESO

El dia 2 de juny vam fer l’exposició de les màquines al pati.
Per poder fer aquesta exposició vam començar molt abans a treballar a classe diferents energies que podia tenir una màquina.
Posteriorment, el dia 9 de febrer, vam anar d’excursió al CosmoCaixa, on ens van fer un taller explicant-nos diferents tipus de energies i també vam donar una volta per les sales i vam poder observar diverses màquines que utilitzaven algunes energies. Ens ho vam passar molt bé!
Al cap d’uns dies d’haver fet l’excursió, vam fer grups de 2 o 3 persones i vam començar a pensar i dissenyar la màquina que volíem fer.
Després d’haver fet l’esbós de la màquina amb un dibuix i haver-la pensat, vam exposar l’idea a classe, i un cop fet això, sabent que tot estava correcte, vam començar a fer-les.
Vam comprar el material que necessitàvem per fer-la, vam construir-la i per últim però no menys important, la vam decorar.
Unes setmanes abans de l’exposició al pati, vam presentar la màquina a la classe i un cop vam saber que tot estava bé, la vam guardar a casa fins el dia de l’exposició de màquines al pati.
Els alumnes del institut, a l’hora del pati van venir a mirar-les i més tard van venir familiars.
En aquest projecte i hem dedicat molt temps i esforç, però estem molt orgullosos del treball que hem realitzat.

Estel Ferrer
2n ESO-C