Estada 1r ESO CdA de Planoles 2018

Ja som a Planoles! Hi hem arribat al migdia, ens hem instal•lat i hem fet una gimcana pel poble. Seguidament hem fet esports d’aventura com tirolina, escalada d’arbres, tir amb arc i orientació. Ha estat divertidíssim!
Demà tenim previst fer un recorregut per la carena de la muntanya. A veure si el temps ens ho permet. Ja us ho explicarem!

Viatge 4t ESO Andorra 2018

Tot perfecte, instal·lats i amb ganes de començar a caminar! Avui hem anat de compres pel centre d’Andorra,

Literatura catalana 2n BATX

Els alumnes de segon de batxillerat de l’assignatura de modalitat “literatura catalana” tenen un canal de YouTube.
Entreu a leteratasquad i hi trobareu tot tipus de recomanacions, escenificacions, reportatges i molts altres vídeos. Les lectures obligatòries de selectivitat hi són representades, a més d’altres autors i… Llegeix més»

Jornada esportiva comarcal a Capellades

El dijous 17 de maig ha tingut lloc la Jornada esportiva comarcal infantil a Capellades. Uns 700 alumnes han participat en aquesta jornada practicant molts esports diferents amb equips formats per alumnes procedents de diferents centres. S’han practicat esports en 4 zones de Capellades: l’institut Molí de la Vila, el camp de futbol, el poliesportiu municipal i la plaça Catalunya de Capellades.