EXCURSIÓ ALS CAVALLS

El dilluns 16 de novembre els alumnes de 3r A vam anar al centre eqüestre Can Gaudí, a Sant Pere de Riudebitlles, per a fer una activitat amb cavalls.

Vam sortir de l’institut cap a la parada del bus on ens estaven esperant. Quan vam arribar, vam conèixer les monitores del centre i vam començar a esmorzar. Quan vam acabar ens van fer una explicació sobre els cavalls: com eren, com es deien, d’on venien… Per grups vam començar a tocar els cavalls i en acabar vam fer unes activitats relacionades amb aquests animals. Per equips havíem d’atreure l’atenció dels tres cavalls que ens acompanyaven i després per parelles havíem de fer un recorregut amb un dels cavalls que hi havia. Finalment vam tornar cap a l’institut. Ens ho vam passar molt bé!

Nerea Expósito i Nerea Bartrolí

XERRADA ARTURO PADILLA

El dia 21 de desembre va venir Arturo Padilla al nostre institut a fer una xerrada als alumnes de 3r d’ESO. Ens va explicar els secrets del llibre La Tempesta que prèviament havíem llegit a classe de català; també ens va explicar perquè es va decidir per ser escriptor i en què es va inspirar al fer aquest llibre. Va confessar que tenia en procés un llibre nou però no ens va dir el tema.

Vam agrair molt la seva visita. Ens ho vam passar molt bé i va ser molt interessant!

Emma Gordillo i Marina Soler

IMG_9786 (2)

Visita a la Universitat Autònoma de Barcelona

El 2 de febrer els alumnes de 2° de batxillerat van anar a les portes obertes de la Universitat Autònoma de Barcelona per assistir a dues xerrades que ells mateixos van poder escollir prèviament.

El propòsit d’aquesta sortida és orientar als estudiants sobre el que volen estudiar i donar-los a conèixer les instal·lacions de certa universitat. Per aconseguir l’objectiu de l’excursió, els alumnes varen presenciar dues xerrades informatives sobre els graus que els hi agradava o interessava. En aquestes xerrades de 90 minuts i de mitja hora de descans entre una i l’altre, s’explicava en què consistia la carrera, el seu pla d’estudis i les sortides professionals i s’acabava amb un torn de preguntes per resoldre els dubtes dels estudiants.

Finalment, el resultat de l’excursió va provocar diverses reaccions per part dels alumnes. A alguns, les xerrades a les quals van assistir els hi va servir d’ajut i per tant, varen sortir satisfets amb el seu futur ja decidit. D’altra banda, la majoria dels estudiants van acabar el matí dubtosos sobre què farien, ja que no tenien cap cosa clara i la informació proporcionada els va desconcertar encara més. No obstant això, nois i noies encara disposen d’alguns mesos per rumiar-s’ho i decidir que serà el millor pel seu futur.

Elisabeth Torres.

COMENCEN ELS DISSABTES DE LA FÍSICA

Aquest dissabte, 6 de febrer, comencen, novament, els dissabtes de la Física a la UAB. Com ja va sent costum en els últims anys, hi assistirà una representació dels alumnes de 1r i 2n de batxillerat que cursen l’optativa de física.

La conferència d’aquest dissabte es titula “Recerca espacial a l’ICE”. Esperem que El Dr. Jordi Isern ens faci gaudir amb les últimes novetats astronòmiques.

ALUMNES DEL MOLÍ A LA OLIMPÍADA INTERNACIONAL DE FÍSICA

El proper divendres 5 de febrer, dos alumnes de 2n de batxillerat, Oriol Ricard i Marc Vela, es presentaran a la fase catalana de l’Olimpíada internacional de Física, a Barcelona. Molta sort!!

Xerrada sobre Economia a 2n de Batxillerat

El passat dijous, els alumnes d’empresa de 2n de batxillerat vàrem rebre la visita d’ ElenaMassot, consellera delegada de Vertix Grup Immobiliari.

Durant la xerrada que va durar una hora, ella ens va explicar la seva trajectòria acadèmica i professional. Seguidament, ens va fer un breu de resum de la creació de l’empresa per part del seu pare i del funcionament d’aquesta. Elena Massot ens va donar, durant tota la xerrada, consells sobre la vida de l’estudiant i sobre els diferents graus que ella ha cursat. Finalment, els alumnes vàrem poder fer preguntes sobre els dubtes que teníem o les aportacions que volíem portar a terme. Les preguntes van ser contestades sense cap problema.

La xerrada va ser de gran ajut per als alumnes gràcies a la bona disposició per part d’Elena Massot a deixar-nos fer preguntes i a resoldre els nostres dubtes.