Llibres pel curs 2018-2019

Aquests són els llistats dels llibres de text i de lectura pel curs 2018-2019.

Per aquest curs no s’han previst llibres digitals per l’alumnat d’ESO, però sí que hauran d’accedir a la plataforma web de suport a la lectura LEGILAND. El cost d’aquest servei és de 10€ per alumne. Durant el mes de setembre es procedirà al seu cobrament. Les famílies que no domicilien els pagaments hauran de fer l’ingrés de 10€ al compte de l’Institut on hi faran constar el nom de l’alumne/a

1r ESOllibres 18-19
2n ESOllibres 18-19
3r ESOllibres 18-19
4t ESOllibres 18-19
1r_Batxillerat 18-19
2n_Batxillerat 18-19

Projecte de Recerca 1r ESO 2018

Aquest curs el Molí s’ha estrenat en el treball per projectes de caràcter anual. Des de les matèries de Tecnologia i Ciències Naturals s’ha ofert un espai a l’alumnat de 1r d’ESO per treballar de manera competencial i interdisciplinària amb l’objectiu de poder millorar alguns espais del centre. Aquest és un vídeo on us mostrem el resultat dels nostres treballs.

Ha estat una experiència engrescadora, esperem que us agradi!

Raquel i Mònica

PERIODISTES DE L’INSTITUT MOLÍ DE LA VILA A LA RÀDIO

A l’ Institut Molí de la Vila realitzem una optativa molt interessant: Periodisme.
Els nois i noies de 1r a 3r d’ ESO realitzen l’ optativa 2 cops per setmana. A l’aula, els alumnes es divideixen per seccions per a preparar el programa de ràdio o els articles que es publiquen al bloc.
En aquesta assignatura aprenem moltes coses: a redactar; a vocalitzar, i a parlar correctament.
A la ràdio de Capellades ens rep la Montse Ibáñez que ens ensenya a utilitzar els micròfons i els altres aparells. Dos companys del grup fan de tècnics de so: un a l’ordinador i l’ altre a la taula de so.
La presentadora ha de fer senyals amb les mans per donar les ordres perquè hi ha un vidre que la separa dels tècnics.
És una experiència emocionant i enriquidora que val la pena viure.

Néstor Galván, 1r ESO

programa 1r ESO

programa 2n ESO

Estada 1r ESO CdA de Planoles 2018

Ja som a Planoles! Hi hem arribat al migdia, ens hem instal•lat i hem fet una gimcana pel poble. Seguidament hem fet esports d’aventura com tirolina, escalada d’arbres, tir amb arc i orientació. Ha estat divertidíssim!
Demà tenim previst fer un recorregut per la carena de la muntanya. A veure si el temps ens ho permet. Ja us ho explicarem!

Viatge 4t ESO Andorra 2018

Tot perfecte, instal·lats i amb ganes de començar a caminar! Avui hem anat de compres pel centre d’Andorra,