Xerrada Internet segura a la biblioteca El Safareig

L’objectiu d’aquesta trobada és donar pautes útils i concretes a les famílies per tal que puguin afrontar els riscos que el món digital comporta per als menors.
internet

En aquest sentit es donen recomanacions de privacitat en xarxes socials o en l’ús de dispositius amb capacitat d’enregistrament audiovisual i ús d’imatges personals. Al llarg de la xerrada s’informa sobre les diferents possibilitat de control en el correu electrònic o del filtratge de continguts i d’accés a llocs web no autoritzats.

Aquesta conferència, que anirà a càrrec de Montse Basart i Biel Mabras, serveix per començar la programació cultural de la Biblioteca El Safareig en aquest mes de setembre.

La sessió es farà aquest dimarts 20 de setembre, a les 7 de la tarda.

Noticia al web capellades.cat

Matrícula Batxillerat 2016-2017

del 5 al 12 de juliol en horari de 9 a 13h

L’alumnat que és nou al centre  cal que aporti el resguard del títol d’ESO.

L’alumnat que ha estat al centre el curs 2015-2016 ha de portar la documentació que se’ls va entregar a final de curs.

L’alumnat que repetirà total o parcialment 2n de Batxillerat ha de formalitzar la matrícula entre el 5 i el 12 de juliol.

Aquells alumnes que tinguin assignatures pendents de recuperació pel setembre disposaran d’un periode de matriculació extraordinari entre el 7 i el 9 de setembre.