Distincions Alumnes PAU 2015

L’alumna Aleth Martí de 2n de Batxillerat ha rebut una de les distincions de les proves d’Accés a la Universitat que s’atorguen a tots els estudiants que a la fase general han obtingut una nota igual o superior a 9 punts.

Des d’aquí volem fer arribar la nostra felicitació , tant a ella com a la seva família. Enhorabona.

Matrícula Batxillerat 2015-2016

de l’1 al 8 de juliol en horari de 9 a 13h

L’alumnat que és nou al centre ha de passar prèviament per Secretaria a recollir el formulari amb informacions addicionals. També cal que aportin el resguard del títol d’ESO.

L’alumnat que ha estat al centre el curs 2014-2015 ha de portar la documentació que se’ls va entregar a final de curs.

L’alumnat que repetirà total o parcialment 2n de Batxillerat ha de formalitzar la matrícula entre l’1 i el 8 de juliol.

Aquells alumnes que tinguin assignatures pendents de recuperació pel setembre disposaran d’un periode de matriculació extraordinari entre el 8 i el 10 de setembre.

Intercanvi França 2015

Alumnes de 3r i 4t d’ESO del nostre centre estan fent una estada d’intercanvi escolar amb un centre educatiu francès, a Lons le Saunier, població ubicada al departament de Jura, a la regió del Franc Comtat, a tocar dels Alps francesos. El curs vinent nosaltres rebrem al seu torn l’alumnat del centre francès.
S’han dut a terme nombroses i variades activitats a fi d’assolir un millor coneixement del territori i alhora gaudir-ne lúdicament.

Aquesta activitat contibuirà a una millora de la competencia lingüística en francès així com a afavorir la interculturalitat, objectius molt rellevants de cara al curs proper, en el que el nostre centre impartirà per primer cop el Batxibac (un batxillerat que reconeix també el govern francès, i que permet estudiar a França i al Quebec).

Comenius Turquia 2015

18/5/15 16:44:00: Ja hem arribat a Denzili després d’un llarg viatge que va començar sortint de Capellades cap a 2/4 de 4 de la matinada del dissabte a diumenge, a l’avió ens van tractar molt bé i vam estar molt amples. Vam fer petita escala a Istambul, i després vam agafar un altre avió, vam arribar al centre de la ciutat amb bus. Els nostres partners van estar molt conents de veure’ns, i ens van venir a abraçar corrents. Vam anar tots junts a un centre comercial, després ens vam acomiadar
Dll 18
Avui ens hem trobat tots els de Capellades a l’escola, a les nou del matí. L’escola es fantàstica i hi ha molt poca gent, hi ha cavalls i un petit zoo.
Hem sortit a les 12 i els nostres partners ens han convidat a jugar a bitlles, i després hem anat a jugar a la Play. Ens ho hem passat molt bé i estem esperant a que aquesta nit vingui la gent de Finlàndia!

Anna Aisua, Omar Jelti, Èlia Millàs, Nil Requena i Amanda Talán