2n premi al Consumópolis 2016

consuopolisAl primer trimestre l’alumnat de 4t d’ESO vam realitzar el treball interdisciplinari de Consumópolis. Els millors treballs es van presentar a la fase autonòmica del concurs del Consumópolis i un dels grups del nostre institut ha estat guardonat amb el 2n premi. El grup guanyador està format per: Miriam Robledillo, Raül Vivas, Sergi Coca, Mònica Bazalo i Marcel Morillas.

Marcel Morillas

Aquest és el vídeo que han presentat:

Roses contra l’oblit

Divendres 22 d’abril, alguns alumnes voluntaris de 4t d’ESO vam participar en la campanya ‘Roses contra l’oblit’ organitzada per l’Ajuntament de Capellades. A partir de les 17h vam anar, juntament amb un regidor/a de l’Ajuntament, a casa d’alguns avis amb dependència de Capellades per portar-los una rosa i un pastís de Sant Jordi per tal que els avis vegin que també pensem en ells. Va ser una experiència molt interessant que ens va enriquir a tots personalment.

Marcel Morillas

Si voleu consultar l’article a la web de l’Ajuntament: Enllaç

Projecte Cinema a l’aula 2016

Un any més, els alumnes de 4t humanístic han dut a terme el projecte ‘Cinema a l’aula’ des de les matèries de llatí i informàtica i amb la col·laboració del director de Cinema Iaco Subirats de l’Associació Mèliés. En aquest projecte, els alumnes utilitzen els coneixements treballats a Informàtica per realitzar un curtmetratge emprant com a llengua vehicular el llatí. Són els mateixos alumnes els que elaboren el guió, fan de directors, sonidistes, càmeres i actors.