Projecte GEP

Generació plurilingüe (GEP)

L’Institut Moianès participa en el projecte GEP des del curs 2017-2018.

El GEP es posa en marxa per assolir els objectius d’Europa 2020 vers la competitivitat europea, i s’alinia amb els compromisos de qualitat del Marc per al plurilingüisme del sistema educatiu a Catalunya.

• El Marc per al Plurilingüisme integra:
  • El domini de la llengua catalana.
  • El domini de la llengua castellana.
  • El domini de l’anglès.
  • El coneixement d’altres llengües estrangeres.

Afermar i difondre les llengües d’origen de l’alumnat nouvingut, com a riquesa personal i col·lectiva.

Seguint la línia d’actuació del nostre Projecte Educatiu de Centre amb visió global i integradora ens proposem com a centre:

• Incrementar el número d’hores d’exposició a la llengua anglesa per part dels nostres alumnes.
  • Afavorir l’acceptació de l’ús de l’anglès com a llengua vehicular en l’ensenyament d’altres matèries curriculars.Iniciar els nostres alumnes en l’ús significatiu de llengües estrangeres (anglès i francès) fora de la pròpia classe de llengua des de l’inici de l’ESO.
  • Fer la llengua anglesa present en la vida del centre.

Participar en aquest projecte és una oportunitat única que afavoreix el coneixement i l’ús significatiu de diferents llengües estrangeres.

Consulteu l’enllaç de la Generalitat de Catalunya per tal de conèixer més a fons el projecte.