Mural inclusiu a Moià

Juny 2017

Els alumnes de 5è de l’Escola Pia, alguns dels usuaris dels Avets, 6 joves de 4t d’ESO amb nocions de pintura sobre paret i els alumnes de Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a les persones en situació de dependència han participat a l’activitat inclusiva “Tots som iguals, tots som diferents”, que consistia en pintar un mur del carrer Massamsó.

Tots els participants han valorat molt positivament la jornada, ja que s’ha creat un espai on s’han pogut conèixer millor, col·laborant de manera voluntària en un projecte comunitari i inclusiu.

Aquesta iniciativa sorgeix d’una de les assignatures del CFGM que es fa a l’Institut Moianès, en la qual es demanava als alumnes de la classe realitzar un projecte d’inclusió. El resultat del projecte va agradar tant al grup classe que van decidir fer-ho real, amb el recolzament de l’Ajuntament de Moià.