COLÒNIES D’ANGLÈS DE 2n d’ESO A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Dilluns 7 de maig a les 8 del matí els alumnes de 2n vam marxar cap a Montblanc. Quan hi vam arribar vam conèixer els monitors, que ens parlaven en anglès, de la casa de colònies i vam fer una gimcana geològica per l’interior de Montblanc. Tot seguit vam dinar i vam tornar a agafar l’autobús per arribar fins a la casa de colònies, prop de Poblet.

Quan ens vam acabar d’instal·lar als apartaments i ens van haver ensenyat totes les instal·lacions ens van cridar per sopar. Al vespre va ploure una mica però tot i això vam poder fer el joc de nit que va ser molt divertit!

Dimarts vam anar a rodejar el monestir de Poblet amb bici i l’endemà hi vam anar a peu per visitar-lo de dins. A tots ens va encantar però el claustre era el lloc més bonic de tot el monestir; hi havia una font i estava rodejat de flors i plantes i feia un dia molt bonic. Allà vam aprendre quins dos tipus de monjos hi havia, com es deien les diferents sales del monestir, vam visitar la biblioteca, que era enorme, i l’església, on està enterrat Jaume I…

Dimecres a la tarda vam anar caminant fins a l’Espluga de Francolí i allà vam fer una gimcana amb tauletes per tota la ciutat. Quan vam haver acabat tots els grups, els mestres ens van deixar anar a comprar durant una hora. A la nit ens van deixar estar una mica més d’estona per menjar el que havíem comprat prèviament a la tarda.

El següent dia vam fer algunes activitats pel voltant de la casa i el bosc, com tirolina, tir amb arc… A la nit ens van fer un sopar especial i l’aigua era de colors. Més tard vam fer discoteca i vam ballar molt i va ser molt divertit però tots ens vam queixar perquè va durar molt poc.

L’últim dia al matí els monitors ens van portar d’excursió al matí pels voltants. Havent dinat vam marxar i a tots ens va saber molt de greu perquè havíem agafat estima al lloc i als monitors. Vam arribar a Moià a les 5 i estàvem molt cansats però molt contents.