Alumnes de 1r d’ESO expliquen contes als alumnes de primària de Moià i l’Estany

juny, 2017

Els alumnes de 1r d’ESO han anat a explicar contes i també han mostrat uns vídeos que han preparat durant el projecte “Viatge en el temps”, a les escoles d’educació primària de Moià i de l’Estany, i també a les residències d’avis del poble.

L’objectiu del projecte era informar-se sobre l’evolució històrica d’uns aspectes concrets (arquitectura, oficis, natura, mitjans de comunicació i transport, creences, classes socials) per després poder elaborar unes narracions en què els personatges transitessin per la història. Després s’ha posat imatge a aquestes originals històries mitjançant la tècnica del Stop Motion.

Aquí sota en teniu unes quantes imatges.