Normativa d’aplicació

Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació.

Llei 12/2009, del 10 de juliol, d’educació (DOGC núm. 5422, de 16.7.2009).

Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius (DOGC núm. 5686, de 5.8.2010).

Decret 155/2010, de 2 de novembre, de la direcció dels centres educatius públics i del personal directiu professional docent (DOGC núm. 5753, de 11.11.2010).

  • Decret 39/2014, de 25 de març, pel qual es regulen els procediments per definir el perfil i la provisió dels llocs de treball docents (DOGC núm.6591, de 27.3.2014).

Decret 29/2015, de 3 de març, de modificació del Decret 155/2010, de 2 de novembre, de la direcció dels centres educatius públics i del personal directiu professional docent.

Decrets reguladors de l’ordenació curricular i les ordres d’avaluació consegüents:

  • Decret 142/2007, de 26 de juny, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments de l’educació primària (DOGC núm. 4915, de 29.6.2007).
  • Decret 143/2007, de 26 de juny, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments de l’educació secundària obligatòria (DOGC núm. 4915, de 29.6.2007; correcció d’errada en el DOGC núm. 5515, pàg. 89641, de 27.11.2009).
  • Ordre EDU/295/2008, de 13 de juny, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació a l’educació secundària obligatòria (DOGC núm. 5155, de 18.6.2008). Aquesta Ordre està modificada per l’Ordre ENS/56/2012, de 8 de març, de modificació de l’Ordre EDU/295/2008, de 13 de juny, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació a l’educació secundària obligatòria (DOGC núm. 6088, de 15.3.2012).
  • Decret 142/2008, de 15 de juliol, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments del batxillerat (DOGC núm. 5183, de 29.7.2008).
  • Ordre EDU/554/2008, de 19 de desembre, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació i diversos aspectes organitzatius del batxillerat i la seva adaptació a les particularitats del batxillerat a distància i del batxillerat nocturn (DOGC núm. 5287, de 30.12.2008). Aquesta Ordre està modificada per l’Ordre ENS/62/2012, de 15 de març, de modificació de l’Ordre EDU/554/2008, de 19 de desembre, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d’avaluació i diversos aspectes organitzatius del batxillerat i la seva adaptació a les particularitats del batxillerat a distància i del batxillerat nocturn (DOGC núm. 6094, de 23.3.2012).
  • Decret 284/2011, d’1 de març, d’ordenació general de la formació professional inicial (DOGC núm. 5830, de 3.3.2011).
  • Llei orgànica 8/2013 (LOMCE) Llei d’educació on s’estableix la nova ordenació del sistema educatiu.
  • Decret 187/2015 de 25 d’agost de 2015, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació secundària.
  • Decret 150/2017, de 17 d’octubre de 2017, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.
  • ORDRE ENS/108/2018, de 4 de juliol de 2018, per la qual es determinen el procediment, els documents i els requisits formals del procés d’avaluació a l’educació secundària obligatòria.