Departament d'Ensenyament XTEC

Institut Miramar

Intranet de l'Institut Miramar

Avís als usuaris

Es recorda als usuaris que l'entrada al MOODLE està a la banda dreta del website. Aquesta validació d'aquí sota és per a usuaris de la intranet.

Qui hi ha?

5 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Idiomes

PREMI TREBALL DE RECERCA

Enviada per molive26 el 27/Jun/2014 - 19:42
Les alumnes de l'INS Miramar Nerea Centeno i Marta Granados han guanyat el premi del
 Consorci de Turisme del Baix Llobregat pel seu treball de recerca "Aplicació dels codis QR al
patrimoni arquitectònic i llocs d'interès de Viladecans. Aquest premi forma part dels premis Edurecerca
del Baix Llobregat que agrupa diferents entitats que valoren els treballs de recerca elaborats pels
alumnes de 2n de Batxillerat.
Aquest treball pretén difondre el patrimoni arquitectònic de Viladecans i que les persones que estiguin
interessades puguin ampliar la informació sobre un determinat lloc enllaçant a la informació a partir
d'un codi QR que trobarien in situ. També trobaran la informació en arxius d'àudio a mode d'audioguia
tant en català com en anglés.

Podeu veure la informació a la web elaborada per la Nerea i la Marta: http://codisqrviladecans.<wbr />weebly.com/"

Gràcies i Bon Estiu

Una alumna de l'INS Miramar selecccionada per al programa Joves i Ciencia

Enviada per molive26 el 26/Jun/2014 - 20:16

La Mireia Colom, alumna de 4t d'ESO de l'INS Miramar ha estat seleccionada per al programa Joves
i Ciència patrocinat per la fundació Catalunya La Pedrera.

Aquest programa pretén promoure les vocacions científiques entre els joves. Consta de tres fases: una estada
aquest estiu en el centre MonNatura Pirineus fent recerca científica de la mà d'investigadors de primera línia,
una estada en un centrende recerca o participant en un programa internacional de ciència, l'estiu vinent, i
la realització d'un projecte de recerca proposat pels participants per l'estiu 2016.

Per a la selecció dels candidats entre més de 800 nois i noies presentats pels seus professors s'ha tingut en compte
l'interès dels alumnes pel món científic i les notes acadèmiques aconseguides.

El link de les fotos és https://www.flickr.com/photos/75812762@N08/sets/72157645219110114/

PUBLICACIO DELS EXAMENS DE RECUPERACIO DE SETEMBRE DE 2014

Enviada per molive26 el 25/Jun/2014 - 10:56

Us informem que ja s'han publicat les dates i hores en les quals es faran les proves de recuperació de setembre en els diversos nivells. Per accedir a aquesta informació podeu seguir l'enllaç següent:

PROVES DE SETEMBRE

Esperem que us sigui d'utilitat.

Bon Estiu.

PROJECTE DE TECNOLOGIA DE JOSEF PÉREZ (4ESO)

Enviada per irenerodamon el 19/Jun/2014 - 00:22

Josef Pérez presenta el seu projecte als companys de 4ESO

Els companys de Josef queden encantats amb el funcionament i els acabaments del pont. Al video es pot observar com puja i baixa i cóm els leds senyalitzen la maniobra. Enhorabona!

LLIBRES DE TEXT. CURS 2014-15

Enviada per molive26 el 18/Jun/2014 - 19:55

Podeu accedir al llistat dels llibres de text per al curs 2014-15, seguint aquest enllaç:

LLIBRES DE TEXT

o mitjançant el desplegable de la capcelera de la web a ESTUDIS I ALUMNES-----> LLIBRES DE TEXT.

Atentament

VIATGE FI DE CURS A LONDRES

Enviada per irenerodamon el 18/Jun/2014 - 13:36

GRADUACIÓ 4t ESO

Enviada per vchueca el 17/Jun/2014 - 18:35

Estimats pares i mares, professors i professores: els alumnes de 4t d' ESO ens graduem i posem fi a aquesta etapa. Així doncs, us convidem el proper divendres 20 de juny a les 12:00h a la nostra graduació que tindrà lloc al vestíbul de l'Institut Miramar.

Us hi esperem!

Att: alumnes de 4t d'ESO de l'INS Miramar de la promoció 2010-2014.

VISITA A UNILEVER

Enviada per espelc el 01/Jun/2014 - 12:03

Fa pocs dies els alumnes de 2n de Batxillerat de l’assignatura d’Economia de l’Empresa II van tenir l’oportunitat de participar en una experiència pilot que consistia en la visita a l’empresa UNILEVER a Viladecans.

De la mà d’aquesta gran empresa van veure com es treballa en diferents departaments com ara el de màrqueting, vendes, logística, finances i RRHH.

També van poder mantenir una entrevista per grups amb els treballadors més joves d’ Unilever, per tal de formular les preguntes que consideressin oportunes.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »