Departament d'Ensenyament XTEC

Institut Miramar

Intranet de l'Institut Miramar

Avís als usuaris

Es recorda als usuaris que l'entrada al MOODLE està a la banda dreta del website. Aquesta validació d'aquí sota és per a usuaris de la intranet.

Qui hi ha?

7 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Actualització dels Llibres de text 2015-16

Enviada per molive26 el 07/Jul/2015 - 23:06

Es publica l'actualització de la llista de llibres de text pel curs 2015-2016,

podeu trobar-los seguint l'enllaç següent

Volem aclarir que Física i Química de 4tESO és una matèria optativa, no comuna, i per tant només els alumnes que la cursaran han de comprar el llibre.

EXAMENS DE RECUPERACIÓ DE SETEMBRE. CURS 2014-15

Enviada per molive26 el 29/Jun/2015 - 18:39

Adjuntem l'horari de les proves de setembre pels alumnes que han de recuperar alguna matèria.

Podeu descarregar l'horari seguint aquest enllaç

Que vagi molt bé i bones vacances!!!

LLIBRES DE TEXT CURS 2015-16

Enviada per molive26 el 29/Jun/2015 - 18:32

Es publica la llista de llibres de text pel curs 2015-2016,

podeu trobar-los seguint l'enllaç següent

AMPA : Notes Informatives.

Enviada per molive26 el 16/Jun/2015 - 11:33

Us enllacem unes notes informatives que l'AMPA ens ha fet arribar per tal de donar coneixement a tota la comunitat educativa:

GESTIÓ i DISTRIBUCIÓ LLIBRES DE TEXT CURS 2015-2016 (Primer ESO)

GESTIÓ i DISTRIBUCIÓ LLIBRES DE TEXT CURS 2015-2016 (Resta de nivells)

LLIURAMENT D'ORLES DELS ALUMNES DE 4t ESO

Enviada per vchueca el 16/Jun/2015 - 09:42

El proper dijous 18 de juny a les 17:00h tindrà lloc al vestíbul de l'Institut l'acte de lliurament d'orles dels alumnes de 4t d'ESO.

Veure programa

Acte de cloenda del Projecte Sharing to Learn

Enviada per xsalami el 03/Jun/2015 - 11:03

El passat dia 27 de maig de 2015 va tenir lloc al Teatre-Auditori Biblioteca Mercè Rodoreda de Sant Joan Despí l'acte de cloenda del projecte Sharing to learn del curs 2014-2015, que tenia com a objectiu principal el reconeixement de la tasca d’aprenentatge-servei que ha portat a terme l’alumnat de 58 instituts de la comarca a les escoles com a language assistants (auxiliars de conversa).

La celebració va constar de dues parts. Durant la primera es va portar a terme el Final Workshop, una sessió de treball on els language assistants distribuïts en petits grups van compartir les experiències viscudes i van reflexionar sobre el projecte des de la seva mirada. La segona part va ser l’acte de reconeixement pròpiament dit, que va culminar amb el lliurament de diplomes.

L'actual equip de language assistants del nostre institut està format pels alumnes Mireia Colom, Zaira Escobar, Lidia Miota, Irene Muñoz, Nora Ortega, Andrea Pérez, Álex Romera, Marina Ruíz, Cosmina Sabina Cochior, Alba Jardí, Anna Labad, Andrea Malagón, Judith Marín, Laura Martín, Lorena Mata, Clàudia Pugés, Laura Rico i Carlos Vaquerizo. A tots ells, ENHORABONA PER LA FEINA BEN FETA!

Moltes gràcies!

Enviada per xsalami el 27/Mai/2015 - 12:38

En nom del professorat i del personal no docent del centre, volem donar les gràcies a tot el nostre alumnat pel seu impecable grau d’implicació en l’acte d’homenatge al professor Abel Martínez i als quatre ferits en el desgraciat incident a l’Institut Joan Fuster de Barcelona. Sense la generosa col·laboració dels nostres 550 alumnes, aquest acte educatiu, solidari i reivindicatiu no hagués estat possible.

Agraïm particularment a tots els delegats el seu ajut en l’organització de l’acte, als alumnes Adrián Corral, Gustavo Vergara i Óscar Pérez  per la seva tasca en l'edició del vídeo, i al grup de 2n C per les seves cartes de condol i solidaritat amb la família de l’Abel.

Aprofitem aquesta nota d’agraïment per fer arribar a tota la comunitat educativa l’enllaç per poder visualitzar des de YouTube el vídeo amb el títol “Abel, un heroi de l’educació”, que recull l’enregistrament de l’acte (https://youtu.be/xfMt8WevFzM), i l’enllaç a una carpeta de Dropbox, on trobareu les fotografies realitzades pel company David Cerrillo:

COMIAT I LLIURAMENT D'ORLES DE 2n DE BATXILLERAT

Enviada per vchueca el 25/Mai/2015 - 22:46

El proper dijous 28 de maig de 2015 a les 17:30h tindrà lloc al vestíbul de l'Institut l'acte de lliurament d'orles de 2n de Batxillerat de la promoció 2013/2015.

Veure programa

Abel, no t’oblidem!

Enviada per xsalami el 21/Mai/2015 - 12:10

Ahir, 20 de maig de 2015, va fer exactamenat un mes dels colpidors fets ocurreguts a l’Institut Joan Fuster de Barcelona, on un professor, l’Abel Martínez, va perdre la vida i quatre persones més van resultar ferides (dos professors i dos alumnes) a mans d’un alumne de 13 anys.

És per aquest motiu que tota la comunitat educativa de l’Institut Miramar hem volgut retre un petit però sentit homenatge al professor mort i expressar la nostra solidaritat amb el professorat, alumnat i famílies de l’Institut Joan Fuster. L’acte va començar al pati de l'institut amb el dibuix humà d’un gran llaç negre amb el nom del professor mort, acompanyat del missatge: NO T’OBLIDEM, TOTS SOM INS JOAN FUSTER.

A continuació es va fer un minut de silenci, seguit d'un llarg aplaudiment, i finalment es va llegir un text de condemna dels fets i de suport a la família de la víctima.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »