What’s Up, Romeo? tanca l’Any Shakespeare a l’INS Miramar

img_3901

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han assistit aquest matí a la representació de l’obra de teatre en anglès What’s Up, Romeo?, que recrea en clau d’humor una de les tragèdies més famoses de William Shakespeare, Romeo and Juliet. L’obra treballa quatre conceptes claus: el Destí (amb els presagis que preludien un final tràgic), l’Acció (propiciada per l’enemistat entre les dues famílies i la precipitació en les decisions), l’Amor (en contrast permanent amb l’odi) i la Mort (com a única forma de perpetuar un amor que només fa que trobar obstacles al seu pas).

Amb aquest espectacle, que ha comptat amb la participació estel·lar d’alguns dels nostres alumnes, es posa punt i final als actes de commemoració del quart centenari de la mort del famós poeta i dramaturg anglès a l’INS Miramar.

img_3900img_3910img_3907