L’alumna Emma Galiano aconsegueix la Distinció PAU 2017

El dijous 20 de juliol va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona l’Acte de lliurament de les Distincions PAU 2017, presidit pel M. Hble. Sr. Carles Puigdemont i Casamajó, president de la Generalitat de Catalunya.

Es concedeix la Distinció de les PAU a l’alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària de juny ha obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts, en la fase d’accés de les proves i la nostra alumna Emma Galiano Carreño ha estat una de les alumnes distingides en aquest acte.

Enhorabona, Emma, per aquesta distinció i et desitgem des del centre el millor en la nova etapa educativa que estàs a punt de començar.