Fira Educativa 2017

El divendres 12 de maig es va celebrar la tradicional Fira Educativa que celebren les escoles i els instituts públics de Viladecans. A les activitats que s’han fet enguany al nostre institut hi han participat els alumnes de 6è de Primària dels nostres centres adscrits, ESC El Garrofer, ESC Montserratina i Col·legi Santo Tomás, i els nostres alumnes de 1r d’ESO.

Fira Educativa 2017

Els objectius de la Fira són, d’una banda, ajudar els nens i nenes de primària a perdre la por al canvi d’etapa que viuran el curs vinent i, d’una altra, acostar l’alumnat cap a una visió de les matemàtiques, les ciències naturals i la tecnologia menys acadèmica, a partir de jocs, endevinalles, muntatges de figures geomètriques i moltes més activitats per treballar diferents conceptes d’aquestes matèries des d’un vessant lúdic i divertit.