Acte de Cloenda Projecte Sharing to Learn

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

El passat dimecres 24 de maig els 18 auxiliars de conversa de 1r de Batxillerat i 4t d’ESO del nostre centre van assistir a l’Acte de Cloenda del projecte Sharing to Learn, que va tenir lloc a la Sala Iberia de Sant Feliu de Llobregat. L’acte final del projecte és un reconeixement a la tasca d’aprenentatge-servei que han portat a terme l’alumnat d’alguns instituts del Baix Llobregat a les escoles com a language assistants.

Aquest curs els nostres alumnes Hafsa El Amimi, Ainara Bravo, Esther Ríos, Pol Rius, Nadia El Bouharouti, Montse Martí, Paula Barahona i María Gómez han estat els language assistants de l’ESC El Garrofer; Anna González, Génesis Holguín, Alba Martínez, Tania García, Marina Soffiati i Alba Torres han anat a l’ESC Montserratina; Andrea Tirado i Aisly Carrillo al Col·legi Santo Tomás; i Lorena Sánchez i Paula Tolosa a l’Escola Teide.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA