Vilactiu!

Dos dels grups de 1r d’ESO ja han finalitzat el projecte Vilactiu! Un projecte multidisciplinar d’Educació Física i Matemàtiques.
El projecte, iniciat aquest curs, pretén conscienciar sobre la importància de la pràctica regular d’activitat física per a la millora de la salut i el benestar, amb… Llegeix més»

Scavenger Hunt a 3r d’ESO

El dijous i divendres d’aquesta setmana, els quatre grups de 3r d’ESO han participat en la tradicional gimcana en anglès que organitza cada any l’institut Miramar al Parc del Torrent Ballester. En aquesta activitat d’immersió lingüística en anglès, l’alumnat ha de trobar diferents elements, completar… Llegeix més»

Codis Secrets

El dia 13 de Febrer vam tenir la sort de poder comptar amb el senyor Òscar Font, expert en criptografia que ens va explicar com han funcionat els codis secrets al llarg de la història en una xerrada molt interessant. Vam gaudir els alumnes de… Llegeix més»

Visita dels alumnes de 4t d’ESO de Física i Química al CosmoCaixa

El passat dijous 1 de febrer els alumnes i les alumnes de 4t d’ESO van visitar el Museu de la Ciència CosmoCaixa. Al llarg del matí van explorar les instal•lacions interactives del museu endinsant-se en els secrets de la física i en els enigmes de l’evolució i de la vida. Van fer un taller d’electricitat on van experimentar en primera persona els efectes del desplaçament dels electrons.

La visita al museu es va completar amb una visita guiada a l’exposició temporal sobre els dinosaures de la Patagònia i al Bosc inundat que representa un fragment de la selva amazònica.