Informacions rellevants

Cartell Jornada Portes Obertes INS Miquel Bosch i Jover 2023

Easter eggs

Amb motiu de la Pasqua que teníem a tocar, durant la setmana del 18 al 22 de març l’alumnat de 2n d’ESO va dur a terme una activitat molt típica d’aquestes dates als Estats Units i Anglaterra: l’“Easter Egg Hunt”. En Leo, el nostre auxiliar… Llegeix més»

Taller relaxació 2n BTX

Els alumnes de 2n de Batxillerat van fer un taller de relaxació el dia 22 de març, en què van practicar l’atenció plena i la meditació tàntrica.

Taller equitat menstrual

Els alumnes de 1r d’ESO van assistir al taller d’equitat menstrual els dies 15 i 22 de març, segons el grup. El taller, a càrrec de professionals d’infermeria del CAP d’Artés, va donar informació sobre els canvis que tenen lloc durant la pubertat.

Proves Cangur

El dia 21 de març es van celebrar a l’institut les proves Cangur, un concurs per promoure les matemàtiques entre els joves. Hi van participar alumnes de tots els nivells educatius, que van haver de resoldre individualment 30 preguntes de resposta tancada.
Llegeix més»

Fira de l’Estudiant

Els alumnes de 4t d’ESO van anar a la Fira de l’Estudiant el dia 20 de març. En aquesta Fira es presenten els itineraris formatius que es poden seguir després de 4t d’ESO i s’informa els alumnes sobre l’oferta formativa de Catalunya, posant l’èmfasi en… Llegeix més»

Visita Món Sant Benet

Els alumnes de 2n d’ESO van visitar el Monestir de Sant Benet el dia 19 de març. Tot jugant, van poder descobrir el recinte i repassar alguns conceptes treballats a la matèria de Ciències Socials. A més a més, van fer un taller de cuina… Llegeix més»

Xerrada dones supervivents violència de gènere

El dia 15 de març vam tancar el projecte Reconstruint identitats de gènere amb la visita de dues dones supervivents de violència de gènere. Les dues dones, acompanyades de la psicòloga del SIAD (Servei d’informació i atenció a les dones), van explicar la seva experiència personal… Llegeix més»

Taller relaxació 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO també van fer un taller de relaxació els dies 15 i 20 de març, segons el grup, en el qual van practicar algunes tècniques per relaxar-se i prendre consciència del seu cos.
Agraïm a l’AFA la seva col·laboració econòmica, que ha… Llegeix més»

Taller relaxació 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO van participar en un taller de relaxació els dies 14 i 15 de març, segons el grup, amb l’objectiu d’aprendre algunes tècniques per reduir l’estrès.
Agraïm a l’AFA la seva col·laboració econòmica, que ha fet possible aquest taller.

Beques Batxillerat, FP i altres 24-25

S’ha publicat la beca del Ministeri d’Educació pels alumnes que vulguin cursar estudis postobligatoris el curs vinent: cicles formatius, batxillerat o estudis universitaris.

Podeu trobar la informació i realitzar el tràmit, del 19 de març de 2024 a les 9 hores al 10 maig de 2024 a les 15 hores. Entreu en aquest enllaç.

Es pot sol·licitar la beca encara que no se sàpiga què estudiar o si finalment no s’estudia.

Taller orientació FOL

Els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa de FOL van participar en un taller sobre orientació acadèmica i professional el dia 12 de març, amb l’objectiu de conèixer les diferents sortides que hi ha després de l’ESO.

Scape room literatura medieval

Durant el 2n trimestre, els alumnes de 3r d’ESO han estat treballant la literatura medieval a la matèria de català i l’han avaluada fent un parell d’escape room: el primer, en petit format i com a activitat per ampliar coneixements i parlar dels cavallers; i… Llegeix més»

Setmana de la dona

Del 4 al 7 de març, es va celebrar a l’institut la setmana de la dona, amb motiu de la celebració del dia de la dona el 8 de març.
Durant la setmana, el professorat va organitzar diferents activitats dins de la seva matèria, com per… Llegeix més»

Taller pressió estètica

El dia 7 de març, els alumnes de 1r d’ESO van participar en un taller sobre la pressió estètica a càrrec de l’entitat Mousiké.
El taller promou la reflexió sobre la imatge que projecta la societat sobre l’ideal dels cossos, a partir del debat i l’expressió… Llegeix més»

Jornada de Portes Obertes

El dia 6 de març vam celebrar la Jornada de Portes Obertes. Els futurs alumnes de 1r d’ESO i de 1r de Batxillerat, acompanyats dels seus pares i mares, van fer un recorregut per les instal·lacions, guiats per alumnes i  professors.
Durant la visita van poder… Llegeix més»

Xerrada interns Lledoners

Continuant amb el projecte Reconstruint identitats de gènere, el passat 6 de març els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat van rebre la visita de dos interns de Lledoners, condemnats per violència de gènere, i dues educadores socials que treballen amb ells.
Els interns van explicar… Llegeix més»

Xerrada orientació UPF

El dia 1 de març, els alumnes de 2n de Batxillerat van rebre la visita de la UPF. Durant la xerrada, van conèixer el sistema d’organització i avaluació de la universitat, els diferents graus que s’hi imparteixen i les seves característiques principals i on estan… Llegeix més»

Risoteràpia 3r ESO

El dia 1 de març, els alumnes de 3r d’ESO van fer un taller de risoteràpia. En aquests tallers, a través de diferents propostes divertides d’activitats d’expressió corporal i jocs, els participants interactuen i enforteixen vincles entre ells.
Podeu trobar més fotos i alguns vídeos a… Llegeix més»

Els 4 o 5 estats de la matèria

El dia 29 de febrer, els alumnes de 2n d’ESO van poder gaudir d’un taller sobre els estats de la matèria de la mà del divulgador científic Marc Boada, que a través de diversos models i petits experiments els va convidar a introduir-se i conèixer… Llegeix més»