XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta

El 15 de març la Núria Sala, el Pau Jubany, l’Helena García, la Sílvia Jiménez i l’Anna Santos van participar en el XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta.

La Núria, en la categoria de Corsaris (1r i 2n d’ESO), ho va fer molt bé. El Pau, el seu substitut, finalment no va participar però va poder gaudir de l’experiència.

L’Helena, la Sílvia  i l’Anna, en la categoria Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO), van llegir conjuntament i van passar a les semifinals de Catalunya que es faran al Caixafòrum el mes de maig. Els hi desitgem molta sort!

A destacar l’interès i la participació que cada any augmenta en el nostre centre a l’hora de presentar-se a la primera fase de selecció que organitzem per decidir quins són els alumnes escollits.

I moltes felicitats a tots, i també a la Concep, que és la professora que encoratja aquesta iniciativa des de ja fa uns quants anys.

img-20170316-wa0024 img-20170316-wa0023 img-20170316-wa0022