Viatjant pel món

Aquests dies els ex-alumnes del centre Joel Vallribera i Pere Morata han vingut a l’institut per compartir les experiències que han viscut viatjant pel món. Els alumnes de 2n i 4t d’ESO i 1r BTX han pogut escoltar de primera mà la importància de conèixer altres cultures, valorar el que tenim aquí i encarar la vida amb una actitud que permeti un aprenentatge constant. Han volgut transmetre els valors adquirits a través de les experiències viscudes.

Moltes gràcies, Joel i Pere!

Aquí podeu veure algunes fotos de la xerrada amb 1r BTX.

dsc01558-copiar dsc01554-copiardsc01561-copiar

1. Joel Vallribera

Moltes gràcies a tot el professorat per ajudar a crear-ho i en especial a Àngels Sanmiquel per tot el suport e inversió de temps en això.
    Però sobretot gràcies als alumnes que són qui reslment han permès que sigui possible.
    Esperem poder col•laborar, ajudar i/o inspirar en més ocasions.