Venda de llibres

Divendres, 8 d’octubre, de 5 a 7 hores de la tarda, a la biblioteca del centre

Llibres que han arribat aquesta setmana:

• 3r ESO: Essentiel 2 Cahier d’exercises, música (llibre), música (quadern), biologia i geologia i educació física.
  • 4t ESO: castellà.
  • 1r BTX: Viewpoint Student’s, Viewpoint Workbook, llengua catalana i literatura, història del món, Tactiva (educació física), electrotècnia.
  • 2n BTX: Viewpoint Student’s, Viewpoint Workbook, història, Vitrall (llibre història de l’art) i química.

Aquest divendres 8 d’octubre és l’últim dia per comprar els llibres que ja estaven en existències. Podeu consultar de quins llibres es tracta en d’altres notícies d’aquesta pàgina web.

A partir d’aquesta data només es vendran els llibres que queden per arribar. S’avisarà l’alumnat que els hagi reservat.