VAGA GENERAL CONVOCADA PER AL DIMECRES 29 DE SETEMBRE

Vaga general convocada per al dimecres 29 de setembre

En relació a la vaga convocada per dimecres vinent, la direcció d’aquest institut vol assabentar les famílies dels següents punts:

1.   Ara per ara, és previsible que una gran majoria de professors i professores no secundin la vaga i, per tant, assisteixin amb normalitat a l’institut.

2.   El Consell de Delegats ha decidit adherir-se a la convocatòria de vaga. Aquesta decisió afecta l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de BTX. Els alumnes que ho decideixin poden assistir amb normalitat a les classes. Els que no assisteixin han de portar signada una autorització paterna per tal de considerar la falta com a justificada. Trobareu un model d’autorització clicant aquí .

3.    Cal lliurar les autoritzacions al tutor o a la tutora entre els dies 28 i 30 de setembre, ambdós inclosos.

4.    Cal remarcar que els i les alumnes de 1r i 2n d’ ESO no tenen dret a fer vaga. Consegüentment, han d’assistir al centre amb completa normalitat. La no assistència serà considerada, per defecte, com una falta injustificada.

5.   L’empresa Transports Castellà ens ha informat que NO OFERIRÀ SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR aquest proper dimecres.