VAGA D’ESTUDIANTS 2 DE MARÇ 2016

El Consell de Delegats ha demanat adherir-se a la vaga del dimarts i dimecres, 1 i 2 de març de 2016, convocada pel Sindicat d’estudiants.

El motiu de la vaga és manifestar el rebuig al decret 3+2, que redueix els graus universitaris a 3 anys i estableix un màster de 2 anys, cosa que suposa un increment del preu de la matrícula.

La direcció del centre ha resolt atorgar permís a l’alumnat de 3, 4t ESO i 1r i 2n de Batxillerat per fer vaga únicament el dia 2 de març.

Malgrat la vaga compleixi els requisits que estableix la normativa del centre, els alumnes que decideixin no secundar-la rebran les classes amb tota normalitat.