Taules rodones orientació 2n BTX

El 9 de febrer vam organitzar tres taules rodones més gràcies als ex-alumnes de l’institut que van compartir la seva experiència universitària amb els alumnes de 2n BTX.

El Joan Vilà, l’Aina Canamasas, el Petru Sincraian, la Teresa Rigla, la Ioana Darloman, la Júlia Barea, la Judit Pladevall, la Judit Márquez, la Judit Bernadas, la Cèlia Vila i l’Anna Graners van venir a parlar de les carreres d’Enginyeria electrònica, industrial i automàtica, Enginyeria en sistemes electrònics, Enginyeria Informàtica, Educació primària, Turisme, Turisme i direcció hotelera internacional, Podologia, Farmàcia i Ciència i tecnologia dels aliments. Moltes gràcies a tots i a totes!

img-20170209-wa0007