Sortida en vaixell

El dimecres 26 de maig, alguns alumnes de 1r de Batxillerat van fer un passeig en vaixell per recollir diverses dades físico-químiques i biològiques, que van analitzar a la tarda a l’Escola del Mar de Badalona.

Per veure algunes de les fotos que van ser fetes durant el trajecte mariner, cliqueu a la imatge de la càmara de fotos que trobareu a la part superior dreta d’aquesta pàgina web i escolliu l’àlbum corresponent.

Si voleu saber si el viatge va ser tranquil o no, cliqueu a Notícia completa i us podreu fer una idea!