PROJECTE 1 X 1 : ARRIBADA I RECOLLIDA DELS NETBOOKS

El dimecres dia 24 van arribar els miniportàtils per als alumnes de 1r  i  2n  d’ESO. L’endemà dijous s’ha repartit un escrit amb un seguit d’informacions. Són les següents :

1.  El divendres 26 de novembre el pare o la mare dels alumnes hauríeu de passar per l’institut per recollir la màquina. Caldrà portar el DNI.  També ens han arribat les màquines dels alumnes becats.

2.  L’horari de recollida del dia 26 serà d’  11.30′  a  19  hores.

3.  Caldrà seguir les instruccions que es lliuraran amb la màquina.

4.  La màquina és propietat de la família. Caldrà tenir cura del seu manteniment, conservació i bon ús.

5.  El netbook no s’haurà de portar a l’institut fins el dia 13 de desembre.

6.  Qualsevol problema de funcionament caldrà comunicar-lo a l’institut per solucionar-ho.

7.  La setmana vinent publicarem més informació : normativa interna d’ús , assegurança a tot risc , adquisició de complements (per exemple, funda protectora).